قدردانی از طرح‌های درمانی و توسعه‌ای بنیاد تعاون بسیج


قدردانی از طرح‌های درمانی و توسعه‌ای بنیاد تعاون بسیج

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از خدمات بنیاد تعاون بسیج در ساخت مراکز درمانی و ارایه خدمت در ناوگان حمل و نقل قدردانی کرد.

قدردانی از طرح‌های درمانی و توسعه‌ای بنیاد تعاون بسیجبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در ششمین روز از هفته بسیج و در مراسم بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و عام المنفعه و همچنین بهره برداری از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بنیاد تعاون بسیج، افزود: در آستانه پنج آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل هستیم و بسیج در دوران مخاطره انگیز دفاع مقدس و دوران تثبیت نظام، فداکاری‌های بی نظیری در خدمت به انقلاب اسلامی از خود نشان داده است.
وی گفت: این راه پس از دفاع مقدس ادامه یافت و جلوه‌های گسترده فداکاری و خدمتگزاری به مردم در این تشکیلات متجلی شد و در گام دوم انقلاب در جهت پیاده سازی بیانیه گام دوم و تدابیر رهبر معظم انقلاب، بناست جلوه‌های زیبای این خدمتگزاری، توسعه و تعمیق پیدا کند.

سردار پاسدار سلیمانی با بیان اینکه یکی از مجموعه‌هایی که در این مسیر نقشه راه خود را مشخص کرده، بنیاد تعاون بسیج است، افزود: این بنیاد در قالب موسسات و مجموعه‌های سازمانی خدمات فراوانی به مردم ارایه می‌کند که امروز شاهدیم ۵۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه مینی بوس با کیفیت عالی به ناوگان جوان سیر ایثار بنیاد تعاون بسیج اضافه شد که به معنای توسعه ناوگان حمل و نقل کشور و ارایه خدمات با کیفیت به مردم است.
وی گفت: قرار است این ناوگان به مردم کشورمان در مراسم اربعین، اردو‌های راهیان نور، سفر‌های زیارتی و تفریحی و سیاحتی؛ خدماتی اطمینان بخش و استاندارد ارایه کند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین به خدمات بنیاد تعاون بسیج و ساخت درمانگاه‌های عمومی سراسر کشور و مراکز درمانی تخصصی در شهرستان‌های کشور اشاره کرد و افزود: از دیگر خدمات این بنیاد کمک به تولید مسکن برای محرومان در کشور در قالب توافق با دولت است که حتما پیگیری خواهد شد.
سردار پاسدار سلیمانی گفت: کمک به اقتصاد مقاومتی مردم سالار در موضوع معدن و صادرات محصولات و تسهیل گری برای تولید و همچنین صادرات مازاد تولیدات از جمله خدمات دیگر بنیاد تعاون بسیج است که طرح‌های اشتغالزایی برای پیشرفت و آبادانی کشور را می‌توان به این خدمات اضافه کرد.
وی افزود: در همین ارتباط از سردار تقی زاده و همکارانشان در بنیاد تعاون بسیج قدردانی می‌کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران