لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز ماه‌نشان


لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز ماه‌نشان

استاندار زنجان بر لزوم توجه ویژه به ایمن‌سازی محورهای حادثه‌خیز ماه‌نشان تأکید کرد.

محسن افشارچی شامگاه دیروز (۳ آذرماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ماه‌نشان، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم استان به حوزه آب مربوط است که در سال‌های گذشته احداث سدهایی برای بهره‌برداری در بخش‌های مختلف آشامیدنی، صنعتی و کشاورزی پیش‌بینی شده است. سد مراش تنها ۶۶ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و باید مشکلات این سد حل شود.

وی به حل مشکلات مردم ماه‌نشان در کوتاه‌ترین بازه زمانی برای شیرین شدن کام مردم تاکید کرد و گفت: این منطقه با فعالیت‌ در حوزه‌های مختلف کشاورزی و معدنی نقش مهمی در استان دارد و باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

استاندار زنجان بر لزوم تسریع دو بانده کردن محور زنجان به دندی تاکید کرد و افزود: باید محورهای روستایی در این شهرستان هم تکمیل شود تا مردم به راحتی تردد کنند و مشکل حادثه‌خیز بودن جاده‌های ماه‌نشان به تدریج حل خواهد شد.

افشارچی تاکید کرد: راه‌ها و جاده‌هایی که حادثه‌خیز هستند باید به صورت ویژه دیده شده و ایمن‌سازی لازم صورت گیرد تا شاهد کاهش محسوس حوادث در محورهای مواصلاتی ماه‌نشان باشیم.

وی با اشاره به لزوم توسعه همه‌ جانبه شهرستان ماه‌نشان در همه بخش‌ها، خاطرنشان کرد: مردم باید از امکانات لازم و کافی برخوردار شوند تا شاهد توسعه اقتصادی و ارتقای اشتغال در شهرستان ماه‌نشان باشیم و برای تحقق این مهم نیز باید از همه ظرفیت‌های این شهرستان‌ به خوبی استفاده شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا از سال 1969 انسان دیگر بر روی ماه فرود نیامد؟