تدوین برنامه بلندمدت چهار ساله از ضروریات کار شوراهای اسلامی


تدوین برنامه بلندمدت چهار ساله از ضروریات کار شوراهای اسلامی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری زنجان گفت: تدوین برنامه بلندمدت چهار ساله از ضروریات کار شوراهای اسلامی است.

علی محمودی ظهر امروز (۴ آذرماه) در مراسم تودیع و معارفه شهرداران کرسف خدابنده با تاکید بر اینکه توصیه اکید به شورای اسلامی، حرکت در چارچوب قانونی است، عنوان کرد: شوراها با رای مردم آبرویی کسب کرده‌اند، به همین خاطر باید با عملکرد مطلوب خود پاسخ‌ شایسته‌ای به اعتماد مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه شوراهای اسلامی باید از تصمیمات زودگذر پرهیز کرده و برنامه بلندمدت برای چهار سال آینده شهر داشته باشند، ادامه داد: شوراهای اسلامی همچنین باید برنامه‌ریزی جامع برای توسعه شهر تدوین و کارکرد شهر را مشخص کنند.

این مسئول، خواسته اصلی از شورا را نظارت بر عملکرد شهرداری عنوان و گفت: در طول اجرای تصمیمات باید بر روند کار شهردار نظارت شود اما باید در نظر داشت مسئله نظارت با مداخله که موجب اخلال در امور شهری می‌شود، فرق دارد.

محمودی مردم را حساب‌گر عنوان کرد و با بیان اینکه مردم محرم اسرار هستند و با دانستن کارها امیدوار خواهند بود، متذکر شد: نتیجه عملکرد مسئولان در جامعه ایجاد امید باشد که در این راستا باید به فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور استفاده کرده و از همه ظرفیت‌ها بهره گرفت.

فرماندار خدابنده نیز در ادامه این شهر با بیان اینکه کرسف ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد که از جمله آن گردشگری و نیروی انسانی توانمند است، عنوان کرد: کرسف یک شهر تمدن‌ساز است که بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های آن می‌تواند منجر به رشد و توسعه این شهر شود.

ایوب بیگدلی با بیان اینکه حوزه گردشگری یکی از حوزه‌های درآمدزا در هر کشوری محسوب می‌شود که استفاده بهینه از این ظرفیت باید مورد توجه شورا و شهرداری قرار گیرد، یادآور شد: برنامه‌های خوبی برای توسعه گردشگری در سطح شهرستان وجود دارد.

فرماندار خدابنده، کارنامه نظام و انقلاب را قابل دفاع دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر دشمن با بهره‌گیری از همه امکانات خود علیه نظام تبلیغات منفی برای ناامید کردن مردم انجام می‌دهد اما مردم ما خوب می‌دانند که کشور ما به خاطر تحریم‌ها با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می‌کند.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم فیض‌الله شیرازی به عنوان شهردار جدید شهر کرسف معرفی شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا