بسیاری از متخصصین و مدیران منطقه از دانش‌آموختگان دبیرستانهای دانشگاه بوده‌اند


بسیاری از متخصصین و مدیران منطقه از دانش‌آموختگان دبیرستانهای دانشگاه بوده‌اند

رئیس دانشگاه زابل گفت: دبیرستان دانشگاه از ابتکاراتی بوده است که در مناطق محروم خصوصا در سیستان و بلوچستان از اوایل دهه 80 پایه گذاری شده که هدف آن گزینش دانش آموزان مستعد مناطق محروم و فراهم سازی امکانات مطلوب جهت طی مدارج عالی بوده است.

دکتر پیمان افراسیاب در حاشیه برگزاری آیین تجلیل از رتبه‌های برتر مجتمع آموزشی دانشگاه در کنکور سراسری 1400 که در سالن آمفی تئاتر دانشگاه زابل برگزار شد، در گفت‌وگوبا ایسنا افزود: ایده راه اندازی دبیرستانهای دانشگاه را می‌توان از ابتکاراتی دانست که تاثیرات قابل توجهی به لحاظ علمی و فرهنگی در منطقه گذاشته است.

وی ادامه داد: جای بسی خوشحالی و افتخار است که می‌بینیم بسیاری از متخصصین و مدیران منطقه از دانش‌آموختگان دبیرستانهای دانشگاه در سطح استان هستند و اکنون پس از سه دهه که از راه اندازی این مدارس در استان سیستان و بلوچستان می‌گذرد، ثمره این کاربزرگ را به وضوح شاهد هستیم.

وی ادامه داد: دراختیار قرار دادن امکانات مطلوبی مانند دبیران برجسته، محیطی آرام و تجهبزات آموزشی درخور شان و نیاز دانش‌آموزان از ویژگی‌های این مدارس است.

وی در ادامه تصریح کرد: دانشگاه زابل اهتمام دارد در کنار سایر وظایفش با سرمایه گذاری بر روی دوره های پایه تحصیلی، دانش‌آموزان مستعد را برای آینده منطقه مهیا کند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر ایرانی زیباترین پسر جهان شد ! / این پسربچه بعد 14 سال جذابترین شد + عکس های مدلی...