معرفی بهترین افزونه‌های همکاری در فروش برای ارسال پیامک به بازاریاب


معرفی بهترین افزونه‌های همکاری در فروش برای ارسال پیامک به بازاریاب

امروزه برای اینکه کسب و کار خود را توسعه دهیم ضرورتی ندارد که صرفاً شعبه جدیدی افتتاح کنیم یا کار بیشتری انجام دهیم. یکی از بهترین روش‌ها برای توسعه کسب و کار، همکاری در فروش است. با روش همکاری در فروش، شما به هر کسی این فرصت را می‌دهید که برای فروش محصولات و خدمات‌تان بازاریابی کند و در صورت و جذب مشتری درصدی از سود فروش را دریافت کند. به همین...

امروزه برای اینکه کسب و کار خود را توسعه دهیم ضرورتی ندارد که صرفاً شعبه جدیدی افتتاح کنیم یا کار بیشتری انجام دهیم. یکی از بهترین روش‌ها برای توسعه کسب و کار، همکاری در فروش است. با روش همکاری در فروش، شما به هر کسی این فرصت را می‌دهید که برای فروش محصولات و خدمات‌تان بازاریابی کند و در صورت و جذب مشتری درصدی از سود فروش را دریافت کند. به همین دلیل برای کسب و کار خود می‌توانید بی نهایت بازاریاب داشته باشید.

اگر تعداد بازاریاب‌ها افزایش پیدا کند مدیریت دستی حساب و کتاب‌ها امکان پذیر نخواد بود! به همین دلیل افزونه‌های وردپرسی بسیاری طراحی شده است تا بتوانید به بهترین شکل ممکن بخش همکاری در فروش خود را نظارت و مدیریت کنید. در این مقاله همراه ما باشید تا بهترین افزونه برای همکاری در فروش را به شما معرفی کنیم.

1. افزونه بازاریابی وردپرس Affiliate wp؛ کاربردی‌ترین اسکریپت همکاری در فروش!

افزونه همکاری در فروش Affiliate wp یک ماژول قدرتمند ایرانی بوده که برای همکاری در فروش توسعه پیدا کرده است. چنانچه در وب‌سایت بازاریاب جدیدی ثبت نام کند یا حساب کاربری او تایید شود، ماژول Affiliate wp برای شما پیامک ارسال می‌کند. بازاریابان بعد از ثبت نام در سایت شما، یک آدرس اینترنتی اختصاصی خواهند داشت که با به اشتراک‌گذاری این لینک دیگران را به خرید محصول یا خدمات‌تان ترغیب می‌کنند. چنانچه بازاریاب شما از طریق تبلیغات و سایر روش‌های بازاریابی باعث شد که محصولی به فروش برسد، با استفاده از سامانه ارسال پیامک farazsms، اس ام اسی خودکار برای او فرستاده می‌شود که از فروش کالا مطلع شود.

از مهم‌ترین مزایای این نوع اطلاع‌رسانی این است که بازاریاب کار خود را جدی می‌گیرد و بهتر می‌تواند برای ادامه بازاریابی خود برنامه‌ریزی کند. از طرفی بازاریاب می‌تواند بررسی کند که کدامیک از روش‌های بازاریابی‌اش بیشتر و بهتر منجر به فروش می‌شود. هر چه بازاریاب بیشتر بفروشد شما نیز سود بیشتری می‌کنید! از آنجایی که اطلاع‌رسانی ایمیلی طرفدران بسیار کمتری نسبت به پیامک دارد، به همین دلیل ضروری است که فروش محقق شده بازاریاب را با اس ام اس و به‌صورت خودکار به اطلاع او برسانید! ماژول Affiliate wp با سایر ماژول‌های وردپرس از جمله دیجیتس و پنل وردپرس سازگار است؛ چنانچه این دو افزونه را در سایت خود نصب داشته باشید شماره موبایل بازاریاب به‌صورت خودکار شناسایی و گزارش‌های فروش نیز برای او ارسال می‌شود!

معرفی بهترین افزونه‌های همکاری در فروش برای ارسال پیامک به بازاریاب

2. افزونه بازاریابی و همکاری در فروش ultimate affiliate pro؛ شناسایی بازاریابان حرفه‌ای!

افزونه Ultimate Affiliate Pro یکی از بهترین افزونه بازاریابی چند سطحی است. اگر می‌خواهید دقیقاً بدانید که هر بازاریاب چقدر باعث شده که محصول و خدمات شما به فروش برسد، بهترین کار نصب افزونه Ultimate Affiliate Pro است. با استفاده از ماژول Ultimate Affiliate Pro به راحتی می‌توانید شبکه فروش خود را مدیریت و بازاریابان موفق را شناسایی کنید

از مهمترین ویژگی و امکانات افزونه Ultimate Affiliate Pro می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

با استفاده از Ultimate Affiliate Pro می‌توانید بازاریاب‌های خود را طبقه‌بندی و برای آن‌ها هدف تعیین کنید. بعد از اینکه بازاریابی به هدف فروش خود رسید برای او می‌توانید کمیسیون متفاوتی در نظر بگیرید و سطح او را ارتقا دهید. در وب‌سایت خود می‌توانید بدون محدودیت خاصی بازاریاب ایجاد کنید. برای بازاریاب‌های خود می‌توانید مبلغ ثابت، درصد یا کارمزد سفارشی در نظر بگیرید. بازاریاب‌ها می‌توانند درآمد خود را به‌صورت کوپن تخفیف در وب‌سایت خرج کنند. امکان بازاریابی از طریق افزونه بوکلی با قابلیت ارسال پیامک

ماژول Ultimate Affiliate Pro با سامانه فراز اس ام اس سازگار است و می‌توانید پیامک تبلیغاتی برای بازاریابان و دیگر مشتریان خود ارسال کنید.

معرفی بهترین افزونه‌های همکاری در فروش برای ارسال پیامک به بازاریاب

3. افزونه همکاری در فروش Yith woocommerce Affiliate؛ ثبت اطلاعات بازاریابان در هر بازدید!

ماژول Yith woocommerce Affiliate از دیگر افزونه‌های محبوب در حوزه همکاری در فروش است. همکاری در فروش یک روش بازاریابی و توسعه کسب و کار است که به شرکت‌ها، سازمان و استارتاپ‌ها کمک می‌کند که هزینه‌های تبلیغاتی خود را کاهش دهند.

از مهم‌ترین ویژگی‌ها و کاربرد افزونه Yith woocommerce Affiliate می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

در هر بازدید از سایت شما، نام بازاریاب، صفحه بازدید شده، زمان و تاریخ را ثبت می‌کند. می‌توانید برای محصول و خدمات خود نرخ پورسانت متفاوتی را تعیین کنید. در صورت کامل بودن اطلاعات به شما کمک می‌کند که به‌صورت خودکار بازاریاب را تایید کنید. گزارش کاملی از میزان پورسانت هم برای شما و هم برای بازاریاب ارائه می‌دهد. ماژول Affiliate Yith woocommerceبه شما این امکان را می‌دهد که لینک بازاریابی سفارشی بسازید. برای هر محصول می‌توانید بازایابان محدود و خاصی را در نظر بگیرید؛ امکان حذف و اضافه کردن بازاریاب به‌صورت دستی در ممکن است. افزونه Yith woocommerce Affiliateبا WPMLسازگار است و می‌توانید آن را به زبان‌های دیگر نیز ترجمه کنید!

افزونه‌های همکاری در فروش محدودیت ندارند و بی نهایت بازاریاب می‌توانید برای برند خود داشته باشید. به همین دلیل برای جذب بازاریاب بیشتر می‌توانید سرویس ippanel خریداری کنید تا بتوانید به کامل‌ترین بانک اطلاعاتی شماره موبایل کاربران همراه اول و ایرانسل دسترسی داشته باشید. با سرویس ippanel امکان ارسال پیامک تبلیغاتی به تفکیک سن، جنیست، استان، شهر و منطقه را دارید و می‌توانید در کمترین زمان ممکن بیشترین بازاریاب را برای توسعه کسب و کار خود جذب کنید. همچنین خط خدماتی اپراتور 9000 می توانید درخواست دهید تا پیامک های شما به شماره های مسدود و بلک لیست با یک خط اختصاصی 8 رقمی رند از اپراتور 9000 ارسال شود.

معرفی بهترین افزونه‌های همکاری در فروش برای ارسال پیامک به بازاریاب

با افزونه اختصاصی فراز اس ام اس اطلاعیه‌های ایمیلی را با پیامک بفرستید!

افزونه‌های همکاری در فروش وردپرس اطلاعیه‌ها و فروش‌های محقق شده را به‌صورت ایمیل برای بازایاب‌ها ارسال می‌کنند. واقعیت آن است که بسیاری از افراد حتی ایمیل هم ندارند؛ به همین دلیل فراز اس ام اس افزونه اختصاصی را توسعه داده است که اطلاعیه‌ها و فروش‌های انجام شده را بجای ایمیل به‌صورت پیامک خودکار به بازاریابان خود ارسال کنید. پیامک‌ها با خط خدماتی و به لیست سیاه نیز ارسال می‌شود. افزونه اختصاصی فراز اس ام اس با ماژول‌های همکاری در فروش سازگار است و به راحتی شماره‌های کاربران را در فرم‌های ثبت نامی شناسایی می‌کند و درصورت لزوم گزارش‌ها فروش هر بازاریاب را ارسال می‌کند.

پنل پیامکی خود را از محبوب‌ترین ارائه‌دهنده سامانه پیامکی در ایران خرید کنید!

در این مقاله بهترین افزونه‌های همکاری در فروش را شرح دادیم. از مهم‌ترین افزونه‌های همکاری در فروش می‌توان به افزونه Affiliate wp، Ultimate Affiliate Pro و Yith woocommerce Affiliate اشاره کرد. ماژول‌های همکاری در فروش وردپرس به شما این امکان را می‌دهند که کنترل و مدیریت کاملی به بازاریابان خود داشته باشید و آن‌ها را طبقه‌بندی کنید یا برای هر کدام پورسانت متفاوت در نظر بگیرید. همکاری در فروش یکی از بهترین روش‌های بازاریابی در جهان است که باعث می‌شود شرکت‌ها مسیر توسعه شبکه فروش خود را با سرعت بیشتری طی کنند.

بهتر است که بدانید برای ارسال پیامک به بازاریابان خود نیاز به پنل اس ام اس دارید. فراز اس ام اس بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده پنل پیامکی در ایران است. با خرید پنل پیامکی از فراز اس ام اس در صورت عدم رضایت از خدمات دریافتی تا 30روز می‌توانید هزینه پرداختی خود را دریافت کنید. چنانچه برای تهیه بهترین پنل پیامکی سوال یا نیاز به مشاوره دارید با کارشناسان مجرب فراز اس ام اس به شماره تلفن 74853-021 تماس بگیرید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده اند و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام