ایجاد صندلی شخصی در داخل قطار!


ایجاد صندلی شخصی در داخل قطار!

مردی که با دستمال برای خود یک صندلی در داخل واگن قطار ایجاد کرد موجب حیرت مسافران شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئو‌های سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های آموزشی و حوادث. اما برخی از این ویدئو‌ها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند. مانند ویدئویی که اقدام یک مسافر قطار در هند برای ایجاد صندلی دلخواهش در واگن قطار را به تصویر می‌کشد.

این مسافر که نتوانسته بود صندلی‌ای در داخل قطار برای نشستن پیدا کند تصمیم گرفت در وسط راهرو قطار با استفاده از یک دستمال پارچه ای برای خود صندلی بسازد. در ویدئوی منتشر شده مشاهده می‌شود او گوشه‌های پارچه را به میله‌های واگن قطار بسته و برای خود در ارتفاع تقریبا ۲ متری یک صندلی ایجاد می‌کند.

این ویدئو نشان می‌دهد او سپس در میان این صندلی پارچه‌ای قرار گرفته و در حالی که احساس آرامش می‌کند در داخل آن دراز می‌کشد. در این ویدئو مسافران حاضر در واگن قطار با بهت و حیرت نظاره گر این صحنه هستند.

بیشتر بخوانید

توقف ناگهانی راننده حادثه ساز شد + فیلم

این ویدئو اولین بار در یک پیج اینستاگرام منتشر شد. این ویدئو از زمان انتشار تاکنون بیش از ۷۲ هزار بیننده داشته است. این ویدئو با بازخورد متفاوت کاربران همراه بود. در حالی که برخی از کاربران به این اقدام این مسافر از دید طنز نگاه کرده و آن را جالب توصیف کردند برخی نیز به انتقاد از وی پرداختند.

یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «اگر قرار باشد هر مسافری به دلیل نداشتن صندلی دست به چنین کارهایی در داخل وسایل نقلیه عمومی بزند مطمئا نظم به هم خواهد ریخت و این موجب سلب آرامش سایر مسافران خواهد شد.»

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز