سری شیائومی 12 احتمالا به نمایشگر خمیده و اسپیکرهای متقارن مجهز می‌شوند


شیائومی احتمالا در تاریخ 25 آذر (16 دسامبر) از شیائومی 12 و شیائومی 12X رونمایی خواهد کرد. یکی از گوشی‌های جدید با تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 1 و دیگری به اسنپدراگون 870 مجهز می‌شود. اکنون مشخص شده هر دو گوشی از نمایشگر منحنی بهره می برند. یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه...

سری شیائومی 12 احتمالا به نمایشگر خمیده و اسپیکرهای متقارن مجهز می‌شوند
شیائومی احتمالا در تاریخ ۲۵ آذر (۱۶ دسامبر) از شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲X رونمایی خواهد کرد. یکی از گوشی‌های جدید با تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و دیگری به اسنپدراگون ۸۷۰ مجهز می‌شود. اکنون مشخص شده هر دو گوشی از نمایشگر منحنی بهره می برند.
یکی از منابع آگاه بازار با نام کاربری Digital Chat Station با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین اعلام کرد هر دو گوشی جدید شرکت شیائومی با نمایشگر خمیده راهی بازار می‌شوند. سال گذشته شیائومی می ۱۱ نمایشگری تخت داشت و می ۱۱ اولترا با نمایشگر خمیده همراه بود. علاوه بر این هر دو گوشی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲X با اسپیکرهای با چیدمان متقارن راهی بازار می‌شوند. ظاهرا در بالا و پایین گوشی اسپیکرهای استریو قرار گرفته‌اند.
درگوشی می ۱۱ اولترا شاهد استفاده از اسپیکرهای نامتقارن بودیم، طوری که در بالا سمت چپ و در پایین سمت راست قرار داشت. طبق شایعات، شیائومی ۱۲ از یک نمایشگر امولد با نرخ تازه‌سازی بالا و وضوح ۲K بهره می‌برد. تراشه دستگاه اسنپدراگون ۸ نسل اول خواهد بود که پشتیبانی از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی برای آن در نظر گرفته می‌شود.
در بخش دوربین، شاهد سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ خواهیم بود. همچنین دوربین اصلی این گوشی‌ها با سه واحد ۴۸ مگاپیکسلی دیگر همراه شده است که انتظار می‌رود حداقل یکی از آن‌ها لنز فوق عریض باشد و درست مانند شیائومی ۱۱ اولترا برای عکس‌های ثابت حداکثر بزرگنمایی ۱۲۰ برابر را ارائه کند. این میزان برای ویدیوها به حداکثر ۱۵ برابر می‌رسد.
طبق گفته یکی از منابع آشنا به بازار، شیائومی ۱۲ ایکس از نمایشگر ۶.۲۸ اینچی امولد با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس یا ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز، فناوری HDR10 و اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس