شهردار تهران بر حمایت از آثار نمایشی تمدن ساز تاکید کرد


شهردار تهران بر حمایت از آثار نمایشی تمدن ساز تاکید کرد

تهران_ ایرنا_ شهردار تهران با تاکید بر حمایت از آثارنمایشی تمدن ساز گفت: مصمم هستیم با حمایت و تولید آثار نمایشی نقش شهرداری را در شکل گیری جریان تمدن ساز در عرصه فرهنگ و هنر ایفا نماییم.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، علیرضا زاکانی در صفحه توییتر خود با تمجید از ساخت فیلم سینمایی‎ «منصور»، بر حمایت شهرداری تهران از تولید آثار نمایشی در راستای شکل گیری جریان تمدن‌ساز در عرصه فرهنگ و هنر خبر داد.

زاکانی در این پیام نوشت: فیلم سینمایی منصور روایتی جذاب از یک قهرمان واقعی است، یکی از شاگردان مکتب امام، به هنرمندان کشور دست مریزاد می‌گویم که توانسته‌اند گوشه‌ای از تاریخ پر افتخار ملت ایران را روایت کنند.

شهردار تهران بر حمایت از آثار نمایشی تمدن ساز تاکید کرد

به گزارش ایرنا، فیلم سینمایی منصور در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و روایتگر بخشی از داستان زندگی شهید منصور ستاری و طراحی و تولید نخستین جنگنده کاملاً ایرانی است که در آن بخش‌های ناگفته از هشت سال دفاع مقدس نیز روایت می‌شود.

منصور به کارگردانی و نویسندگی سیاوش سرمدی و تهیه‌کنندگی جلیل شعبانی محصول سال ۱۳۹۸ است و محسن قصابیان، در این فیلم نقش این شهید بزرگوار را ایفا کرده که سال گذشته برای نخستین بار در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

در خلاصه داستان منصور آمده است که سال‌های پایانی جنگ است؛ ایران درگیر کمبود تسلیحات نظامی است؛ سرتیپ ستاری بر یک پروژه مهم کار می کند.

در این فیلم هنرمندانی چون لیندا کیانی، حمیدرضا نعیمی، مهدی کوشکی، علیرضا زمانی نسب، قاسم زارع و سیدجواد هاشمی ایفای نقش کرده‌اند.

این فیلم در حال حاضر در سینماهای سراسر کشور در حال اکران است و تا کنون به فروش ۹۰۰ میلیون تومانی دست یافته است.

قرار است این فیلم سینمایی در محل برگزاری نماز جمعه تهران نیز اکران شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس به عکس از زیباتر شدن طناز طباطبایی در گذر زمان ! / خانم بازیگر چی بود و حالا طلای ی...