کمک فدراسیون بوکس به هیات های استانی ناچیز است


کمک فدراسیون بوکس به هیات های استانی ناچیز است

تهران- ایرنا- رییس هیات بوکس استان تهران گفت: طی چهار سال گذشته کمک های این فدراسیون در راستای حمایت از هیات های ورزشی استانی، بسیار ناچیز است.

محمد ستارپور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه یکی از ایرادهای فدارسیون مربوط به راه اندازی پرتال این نهاد ورزشی است اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ بنا شد تا با ایجاد این سامانه، درآمد برگزاری کلاس های مربی گری و داوری به هیات های ورزشی استانها اختصاص یابد تا کمکی به این مجموعه ها شود.

وی با بیان اینکه در ابتدا قرار شد از این درآمدها ۳۰ درصد سهم فدارسیون و ۷۰ درصد آن برای استانها اختصاص یابد، خاطر نشان کرد: پس از چهار سال از این طرح سهم هیات های استانی از این دوره ها ۲۰ تا ۳۰درصد و مابقی به حساب فدارسیون اختصاص یافته است.

رییس هیات بوکس استان تهران با بیان اینکه با توجه به اردوهای مختلف و اعزام متعدد، کمک ها بسیار محدود است گفت: توجه به این ورزش می تواند مدال های ارزشمندی را برای کشورمان به ارمغان آورد.

ستارپور به مجمع انتخاباتی فدراسیون تا یک ماه دیگر خبرداد و گفت: از وزیر ورزش تقاضا دارم که با توجه به حساسیت و شفافیت در انتخابات پیش رو دستور سرپرست جدید دبیری برای این فدراسیون در نظر گرفته شود تا گمانه زنی ها به حداقل برسد.

رییس هیات بوکس استان تهران با اشاره به اینکه با تعطیلی مجموعه های ورزشی به علت شیوع کرونا شاهد زیان های متعددی برای فعالان و مربیان این رشته بوده ایم افزود: امیدواریم با واکسیناسیون شهروندان در آینده نزدیک شاهد بازگشایی و فعالیت رشته های پربرخورد باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان