واکسیناسیون 2نوبتی کرونا در خلخال به شاخص کشوری رسید


واکسیناسیون 2نوبتی کرونا در خلخال به شاخص کشوری رسید

اردبیل-ایرنا-سرپرست فرمانداری خلخال گفت:پوشش واکسیناسیون 2 نوبتی کرونا در این شهرستان از مرز 80 درصد گذشته و به شاخص تعیین شده کشوری رسیده است.

مسعود یگانه در گفتگوی روز پنجشنبه با ایرنا اعلام کرد: از ابتدای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی علیه کرونا بیش از ۹۸ درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال شامل ۱۲۳ هزار و ۴۷۳ نفر در این شهرستان موفق به دریافت دز اول واکسن کرونا شدند.

وی گفت:با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مجموعه دانشکده علوم پزشکی ، دست‌اندرکاران مقابله با کرونا و نیز همکاری و هم فکری مردم با فرهنگ این شهرستان هم اکنون پوشش واکسناسیون ۲ نوبتی مردم خلخال نیز از مرز ۸۰ درصد گذشته و بیش از ۵۴ هزار نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال این شهرستان دزهای اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

سرپرست فرمانداری خلخال با بیان اینکه در حال حاضر هزارو ۴۲۴ نفر نیز که شامل ۲درصد از جمعیت بالای ۱۲ سال خلخال هستند نیز دز سوم و یا داروی واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند اظهار کرد: همچنین ۶ هزار و ۸۲۱ دانش‌آموز که ۹۸/۴ درصد از مجموع دانش آموزان این شهرستان را تشکیل می‌دهند دز اول کرونا را تزریق کردند و ۵ هزارو ۱۸۹ نفر دانش‌آموز نیز که شامل ۷۴/۸ درصد از مجموع دانش‌آموزان هستند موفق به دریافت هر ۲ دز واکسن کرونا شدند.

وی گفت: با توجه به دستیابی خلخال به شاخص کشوری در پوشش واکسیناسیون هر ۲ دز بزودی آیین جشن دستیابی به اهداف مقابله با کرونا و مهار این ویروس مهلک در خلخال برگزار و همزمان با اجرای این برنامه کاهش محدودیت‌های اجتماعی نیز به مردم اعلام خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...