امام جمعه ایلام: تقویت روحیه امید در نیازمندان اجر دنیوی و اخروی دارد


امام جمعه ایلام: تقویت روحیه امید در نیازمندان اجر دنیوی و اخروی دارد

ایلام _ ایرنا _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تقویت روحیه امید بین نیازمندان از طریق انجام امور خیر و دستگیری از این عزیزان دارای اجر دنیوی و اخروی است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز پنجشنبه در دیدار با حمزه زاده مدیرعامل مجمع خیران کشور و حاج حمید شاه حسینی عضو هیات مدیره این مجمع و خیر سازنده شیرخوارگاه بهزیستی ایلام افزود: خدمت به نیازمندان توفیقی است که خداوند به افراد خیر اعطا و باید از این فرصت استفاده بهینه کنند.

وی با ذکر اینکه بسیاری از افراد دارای تمکن مالی مناسب بوده ولی بدرستی آنرا هزینه نمی کنند، ادامه داد: هزینه درست درآمد نعمتی است که خداوند به افراد خیر داده است.

امام جمعه ایلام با تقدیر از افراد خدمات افراد خیر گفت: وقتی فردی خیر به مرحله ای برسد که مال خود را متعلق به خدا بداند، بدون شک بدرستی از آن استفاده و بهره خواهد برد.

کریمی تبار با اشاره به در پیش بودن کنگره سرداران و سه هزار شهید ایلام افزود: خدمت به مردم این استان که در دوران دفاع مقدس با ایثار و از خودگذشتگی مقابل دشمنان ایستادگی کردند، بسیار ارزشمند است.

مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این دیدار با تقدیر از مشارکت حاج حمید شاه حسینی خیر سازنده شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان این اداره کل گفت: این مرکز مامنی برای کودکانی بوده که پناهگاهشان بهزیستی است.

زهرا همتی با ذکر اینکه امسال ۱۹ کودک در این مرکز پذیرش و ساماندهی شده است، اضافه کرد: تاکنون در مجموع بیش از ۳۰۰ کودک در شیرخوارگاه و خانه کودک و نوجوان بهزیستی ساماندهی شده اند.

به‌ گزارش ایرنا، همچنین در ادامه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و مدیر عامل مجمع خیران کشور و اعضا از شیرخوارگاه بهزیستی ایلام بازدید و با کودکان این مرکز گفتگو کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !