MIUI 13 احتمالا 25 آذر منتشر خواهد شد


MIUI 13  احتمالا 25 آذر منتشر خواهد شد

براساس یک شایعه‌ی جدید، رابط کاربری MIUI 13 احتمالا در 16 دسامبر (25 آذر 1400) رونمایی خواهد شد.

توسعه‌ی رابط کاربری اختصاصی جدید شیائومی موسوم به MIUI 13 درحال انجام است و حتی نسخه‌ی آزمایشی داخلی این سیستم‌عامل در کانال بتا پایدار در دسترس کاربران قرار گرفته است. درحالیکه سایر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند ازجمله سامسونگ، اوپو و وان‌پلاس از مدتی قبل پوسته‌ی نرم‌افزار خود را برای اندروید ۱۲ معرفی کرده‌اند، شیائومی نسبتا دیر به جمع این شرکت‌ها پیوسته و دوماه پس از معرفی نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲، هنوز هیچ نشانه‌ای از ارتقای اساسی وجود ندارد اما ظاهرا این وضعیت به‌زودی تغییر خواهد کرد.

به گزارش گیزموچاینا، شیائومی گزارش داده است نسخه‌ی بعدی پوسعه‌ی اندرویدی این شرکت موسوم به MIUI 13 احتمالا در ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر ۱۴۰۰) یعنی حدود بیست روز دیگر در چین معرفی خواهد شد. طبق گزارش‌ها، این رویداد بسیار مهم خواهد بود و همچنین انتظار می‌رود که گوشی پرچم‌دار بعدی شیائومی نیز در این مراسم رونمایی شود. البته یک رویداد چهار ساعته برای معرفی دو محصول زیاد به‌نظر می‌رسد و بنابراین احتمالا شاهد معرفی محصولات یا خدمات دیگری از جانب شیائومی خواهیم بود.

MIUI 13  احتمالا 25 آذر منتشر خواهد شد

رابط کاربری MIUI 13 نسبت به نسخه‌ی قبلی این رابط کاربری یعنی MIUI 12.5 به‌عنوان یک ارتقاء بزرگ تبلیغ شده است که طیف وسیعی از بهبودها و تغییرات را در رابط کاربری گوشی‌های شیائومی اعمال خواهد کرد. درحال‌حاضر به‌روزرسانی آزمایشی MIUI 13 حداقل برای ۹ دستگاه از این برند در دست ساخت است که از جمله این محصولات می‌توان به میکس ۴، می ۱۰ اس، می ۱۱ لایت 5G، می ۱۱ و سری ردمی K40 و K40 پرو و پروپلاس اشاره کرد. این دستگاه‌ها احتمالا MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را دریافت خواهند کرد؛ اما انتظار می‌رود شیائومی نسخه‌ی جدید رابط کاربری بعدی خود را برای تعداد دیگری از گوشی‌های خود نیز عرضه کند.

البته تا این لحظه هیچ جزئیاتی درمورد قابلیت‌های MIUI 13 ارائه نشده است و شیائومی خبرهای زیادی در این رابطه منتشر نکرده است. بااین‌حال، از مدتی قبل جزئیاتی درباره‌ی برخی از ویژگی‌های این رابط کاربری از جمله اپلیکیشن مدیریت فایل و تم‌ها منتشر شده است. انتظار می‌رود MIU 13 از تصاویر زمینه‌ و آیکون‌های جدید بهره ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور