مدیرعامل: کانون پرورش فکری از نهادهای موفق در ترویج کتابخوانی است


مدیرعامل: کانون پرورش فکری از نهادهای موفق در ترویج کتابخوانی است

ارومیه- ایرنا- مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان‌غربی گفت: این سازمان، یک نهاد موفق در ترویج فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان است که این مسیر را با قدرت و خلاقیت روزافزون ادامه می دهیم.

مهدی علی اکبرزاده روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی افزود: برنامه های خوبی در راستای آشناکردن کودکان و نوجوانان با کتاب در این نهاد اجرایی شده که برگزاری مسابقات مختلف با محوریت کتاب از جمله آنهاست.

وی اضافه کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی از مهمترین رسالت های کانون پرورش فکری است که با همه توان برای عمل به این رسالت تلاش می کنیم.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی ادامه داد: ما وظیفه داریم روح کودکان را زنده و باطراوت نگه داریم و زمینه دستیابی آنان به آرزوهایشان را فراهم کنیم.

علی اکبرزاده گفت: اعتلای فرهنگی کودکان و نوجوانان از همین زمان کودکی و آشناکردن آنان با علوم مختلف، یکی دیگر از برنامه های کانون پرورش فکری است که در این خصوص نیز برنامه ریزی های زیادی صورت گرفته است.

وی با قدردانی از اقدامات جواد زاهدی مدیرکل سابق کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی، اظهار امیدواری کرد که اقدامات صورت گرفته در دوره جدید هم با قدرت ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی نیز در این مراسم بیان کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محل مناسبی برای تربیت کودکان و نوجوانان است و کانون می تواند با اجرای برنامه های متفاوت، زمینه رشد و شکوفایی این قشر را فراهم کند.

علی مصطفوی با اشاره به اینکه کانون محلی برای تربیت آیندگان است، افزود: کانون می تواند با کشف استعدادهای کودکان و پرورش این استعدادها، کودکان را برای حضور در جامعه، مدرسه و دانشگاه آماده کند.

به گزارش ایرنا، در این آیین زهرا آبسوران به عنوان مدیرکل جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی معرفی و از خدمات حدود هفت ساله جواد زاهدی در این نهاد قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا