«رمانتیسم عماد و طوبا» به یاد علی انصاریان افتتاح شد


«رمانتیسم عماد و طوبا» به یاد علی انصاریان افتتاح شد

تهران- ایرنا- مراسم گرامی‌داشت یاد «علی انصاریان» بازیگر فیلم سینمایی «رمانتیسم عماد و طوبا» همزمان با آغاز اکران این فیلم در سینما فرهنگ برگزار شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، کاوه صباغ‌زاده کارگردان این فیلم در ابتدای این مراسم گفت: به مناسبت آغاز نمایش عمومی فیلم به یاد علی انصاریان اینجا جمع شده‌ایم اما من ترجیح می‌دهم اینگونه نگاه کنم که علی انصاریان زنده است، اینجا حضور دارد و در قلب ماست. او با همان لبخند همیشگی‌اش در این سالن نشسته تا در اولین روز اکران عمومی فیلمش، رمانتیسم عماد و طوبا را با هم ببینیم.

در ادامه این مراسم سیدمهدی جوادی مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی با اهدای لوح تقدیر از کاوه صباغ‌زاده کارگردان فیلم تقدیر کرد.

او در این مراسم گفت: ای کاش این گردهمایی، مراسم افتتاح فیلم رمانتیسم عماد و طوبا با حضور علی انصاریان بود. ما اینجا جمع شده‌ایم تا یادش را گرامی بداریم. آقای انصاریان جدای از این که یک فوتبالیست حرفه‌ای بود که در هنر ورود پیدا کرده بود و نقش آفرینی می‌کرد، نقش ماندگاری در زندگی‌اش گذاشت و آن هم زندگی خوب، پر از خیر و برکت بود و کارهای خوبی که از خود بر جای گذاشت.

از همه مهم‌تر رضایت مادر شریف‌شان که همواره از او توصیف می‌کنند که این رضایت، بسیار ماندگار است. یاد او، مهرداد میناوند و همه هنرمندانی را که ویروس منحوس کرونا از ما گرفت، گرامی می‌دارم.

سپس صباغ‌زاده تهیه‌کننده فیلم روی صحنه رفت و گفت: علی انصاریان از هنرمندان و ورزشکاران شریف بود و من باور نمی‌کنم که او در بین ما نیست. او نمونه بود و در این چهار دهه‌ای که من در سینما کار می‌کنم، یکی از انسان‌ترین و شریف‌ترین رفقای من بود.

«رمانتیسم عماد و طوبا» به یاد علی انصاریان افتتاح شد

مادر زنده‌یاد علی انصاریان نیز در این مراسم از حضار و برگزارکنندگان این مراسم قدردانی کرد و گفت: همیشه با علی به سینما می‌آمدم و این اولین باری است که بدون او و به تنهایی در سالن سینما حاضر شده‌ام

در این بخش لوح یادبود بنیاد سینمایی فارابی و هدایایی از سوی سازندگان فیلم رمانتیسم عماد و طوبا به او اهدا شد.

پایان بخش این مراسم عکس یادگاری عوامل سازنده فیلم روی صحنه بود و در ادامه با نمایش فیلم، اکران عمومی رمانتیسم عماد و طوبا افتتاح شد.

این فیلم سینمایی از آثار خانواده‌ محور سال‌های اخیر است که در آن، پاسداشت نهاد خانواده و فرزندآوری مورد توجه قرار گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟