فاصله‌های فاحش در پرداخت حقوق کارمندان باید از بین برود


فاصله‌های فاحش در پرداخت حقوق کارمندان باید از بین برود

قزوین - ایرنا- نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای عدالت محوری باید تفاوت‌ها و فاصله‌های فاحش در پرداخت حقوق و مزایای کارمندان از بین برود.

به گزارش ایرنا، روح الله عباسپور روز پنجشنبه در نشست شورای اداری شهرستان بویین زهرا افزود: وجود انواع قراردادهای کاری و فاصله های پرداختی در حقوق کارکنان دولت قابل قبول نبوده و باید یک بار برای همیشه این مساله را حل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز اقتصاد مساله اصلی و اساسی کشور است،افزود: در همین راستا توجه به معیشت مردم و حفظ ارزش پول ملی و مهار تورم باید بسیار جدی گرفته شود.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری این پرسش را مطرح می کنند که چرا خودرو در کشور در سال چندین بار گران می شود که علت را باید در موضوع ارزش پول ملی جست وجو کرد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی مساله اشتغال و بورس را نیز از دیگر موضوعات مهم اقتصادی در کشور که نیازمند توجه و ساماندهی هستند برشمرد و گفت: پیاده سازی مناسب برنامه های کشور در حوزه تسهیلات بانکی و در اختیار گذاشتن منابع مادی به طرح های اشتغالزا تا حد زیادی مشکل بیکاری را در جامعه حل می کند.

وی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات بانکی به طرح های در دست اجرا در بخش کشاورزی و صنعت موجب بهره برداری زودتر آنها و کمک به رونق تولید و اشتغال می شود که این مهم باید در استان قوین مورد توجه جدی واقع شود.

عباسپور با بیان اینکه در حوزه های فرهنگی نیز دچار مشکلاتی هستیم و دشمن در این عرصه مشغول به فعالیت است که مقام معظم رهبری از آن به شبیخون فرهنگی یاد کرده اند،افزود: مجلس در این زمینه و همچنین در حوزه فضای مجازی تصمیمات و برنامه های خوبی را پیش بینی کرده که تا ضمن بهره گیری از این فضا برای پیشبرد برنامه های فرهنگی، آموزشی و اقتصادی از آسیب های آن مصون بمانیم.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مشکلات پیش روی شهرستان بویین زهرا،گفت: با راه اندازی سد بالاخانلو شاهد رفع مشکلات آبی و رونق کشاورزی در منطقه خواهیم بود.

وی یادآور شد: برای تکمیل و بهره برداری از این سد ۵۰۰ میلیارد تومان نیاز است.

عباسپور همچنین خواستار اجرای خط آهن قزوین-بویین زهرا-قم شد و گفت: این خط آهن می تواند تکمیل کننده کریدور ریلی شمال به جنوب کشور باشد و بار ترافیکی کالا و مسافر را در این مسیر تا حد قابل توجهی کاهش دهد و در حوزه ترانزیت از جمله صدور کالاهای تولیدی استان به دیگر نقاط کشور و خارج بسیار موثر واقع شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی