معاون اقتصادی رییس جمهور از مناطق زلزله زده فین هرمزگان بازدید کرد


معاون اقتصادی رییس جمهور از مناطق زلزله زده فین هرمزگان بازدید کرد

بندرعباس- ایرنا- محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهوری عصر پنجشنبه از مناطق زلزله زده شهر فین در استان هرمزگان بازدید به عمل آورد.

به گزارش ایرنا، رضایی که صبح امروز از طریق فرودگاه بین المللی بندرعباس وارد هرمزگان شده، پس از بازدید از بندر شهید رجایی، پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و ایزوایکو و شرکت در نشست گفت و گوی دولت و بخش خصوصی ، با بالگرد عازم مناطق زلزله زده هرمزگان شد.

معاون اقتصادی رییس جمهوری پس از حضور در مناطق زلزله زده ، با مردم منطقه به گفت و گو پرداخت و از نزدیک در جریان مشکلات و اقدامات در دست انجام مسوولان برای بازسازی مناطق زلزله زده قرار گرفت و دستورهای لازم برای سرعت بخشی در رسیدگی به امور زلزله زدگان را صادر کرد.

استاندار هرمزگان و جمعی دیگر از مدیران و مسوولان نیز معاون اقتصادی رییس جمهور را در این سفر همراهی کردند.

زلزله ای به بزرگی ۶.۴ در مقیاس امواج درونی ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه یکشنبه ۲۳ آبان ماه، در عمق ۱۵ کیلومتری شهر فین در هرمزگان را لرزاند. زلزله بعدی با بزرگای ۶.۳ در مقیاس امواج درونی زمین ساعت ۱۵ و ۲۸ دقیقه و ۳۸ ثانیه بار دیگر منطقه فین را لرزاند.

در این زلزله بیش از ۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیدند و ۱۰۰ نفر نیز مصدوم شده و دو نفر جان خود را از دست دادند.

پیش از این نیز محمد مخبر معاون اول رییس جمهور به همراه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در همان شب اول حادثه از مناطق زلزله زده بازدید به عمل آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط