همزمان با هفته بسیج مزار شهدای بهاباد عطرافشانی شد


همزمان با هفته بسیج مزار شهدای بهاباد عطرافشانی شد

یزد - ایرنا - همزمان با ششمین روز بزرگداشت هفته بسیج عصر پنجشنبه در آیینی قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهاباد با حضور تعدادی از مسئولان و خانواده های معظم شهدا غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایرنا،مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بهاباد در این آیین از شهدا به عنوان چراغ راه ادامه انقلاب یاد کرد و گفت: شهدا نزد خدا روزی می‌خورند و باری تعالی زیارت قبور آنها را یکی از ۶ مکان برگزیده روی زمین قرار داد.

حجت الاسلام هادی عامری با تاکید بر ضرورت ادامه راه شهیدان افزود: از نکات مهم در وصیت نامه شهدا که دغدغه آنها نیز بود، تبعیت از منویات رهبری انقلاب است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی گف: امروز همه وظیفه داریم ارزش و مقام شهدا را برای مردم بیان کنیم تا کوته فکران نگویند؛ شهادت شهدا برای ما چه فایده ای داشت.

همزمان با هفته بسیج مزار شهدای بهاباد عطرافشانی شد

عامری با اشاره به اینکه بزرگداشت شهدا از شعایر الهی است و زنده نگه داشتن یاد آنها نشان از تقوای درونی است، افزود: از علایم و نشانه های متقین و دینداران تعظیم شعایر الهی است.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما امروز این هست که در مسیر شهدا حرکت کنیم، خادم مردم باشیم و به آرمان‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب وفادار باشیم و برای معیشت مردم تلاش کنیم.

در این مراسم تعدادی از شرکت کنندگان در همایش دوچرخه سواری که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، نیز شرکت کردند.

بهاباد در دفاع مقدس ۱۵۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد و مرکز این شهرستان ۲۰ هزار نفری در فاصله ۲۰۰ کیلومتری جنوب شرقی شهر یزد قرار دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی