رامبد جوان هم بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم جنجالی


رامبد جوان هم بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم جنجالی

رکنا: کنایه به بهاره رهنما در برنامه دیشب « خندوانه » کولاک کرد.

بهاره رهنما (زاده ۱۰ آذر ۱۳۵۲ در اراک) بازیگر زن ایرانی است. بهاره رهنما کارشناسی حقوق قضایی را از دانشگاه آزاد گرفته است. همسر اول بهاره رهنما پیمان قاسم‌خانی نویسنده سینما بود. بهاره رهنما دختری به نام پریا قاسم‌خانی دارد.ویدیو عجیب و غریب منتشر شده توسط بهاره رهنما که در آن برجی را که خریده است (در یکی از محله های لاکچری شهر تهران) را معرفی می کند.

به گزارش رکنا، در یکی از قسمت های جدید خندوانه ، با بهاره رهنما و ماجرای حرف های جنجالی اش درباره کار کردن شوخی کردند و همه را به خنده انداختند.

ماجرای توهین بهاره رهنما به مردم

بهاره رهنما این روز ها در ترکیه به سر می برد طی یک لایو اینستاگرامی حرف هایی را بر زبان رانده که تاسف آور است. بهاره رهنما گفته است: «از ۱۷ سالگی کار کردم و ۳۰ سال زحمت کشیدم که الان آسایش مالی دارم هر آدمی که بعد از ۳۰ سال کار کردن نتواند زندگی خوبی داشته باشد به نظرم آدم بی دست و پایی است».

سامان رادمان در روزنامه همشهری نوشت: گویا بهاره رهنما نیز که در سال های اخیر بیش از سینما و تلویزیون در فضای مجازی و با اخبار زندگی شخصی اش و همین طور رفتار ها و صحبت هایش مورد توجه بوده، در همین مسیر قدم می گذارد. جدیدترین ترفند او برای اینکه بار دیگر به صدر اخبار بازگردد، تحقیر افرادی است که سال ها در زندگی تلاش می کنند، اما ساختار های نابرابر و ناعادلانه به آن ها اجازه نمی دهد که ثمره رنج و تلاش شان را ببینند.

رهنما که برای گذراندن اوقات فراغت خود به ترکیه رفته، از روی عرشه یک کشتی تفریحی برای مردم نسخه پیچیده و گفته: «راز موفقیت چینی ها در تمام جهان این است که مردمی بسیار متحد دارند. برخلاف مردم ایران که وقتی همدیگر را می بینند، از هم فرار می کنند. نباید اینطور باشد.

باید همیار هم باشیم. باید آن حس هموطن بودن در ما زنده شود. من این همه سال کار کردم، خیلی عادی است که بتوانم در این سن آسایش خاطر مالی داشته باشم و زندگی ام را راحت بگردانم. هر آدمی که نتواند بعد از ۳۰سال کار کردن زندگی خوب داشته باشد و آسایش و آرامش برای خودش و خانواده اش فراهم کند، به نظرم بی دست و پاست. من سال ها زحمت کشیدم و کار کردم و طبیعتا الان هم چیزی که دارید می بینید، نتیجه زحمات من است.»

رهنما چندی پیش هم در برنامه «شام ایرانی» گفته بود: «دخترای امروزی سر و وضعشون نیکول کیدمنه، طرز فکرشون [..].» این گفته این فعال فضای مجازی نیز با واکنش های زیادی مواجه شده بود. اگر خانم رهنما این رفتار ها را می کند تا مبادا تصویرش قطع شود، باید گفت نگران نباشید، شما همیشه با این رفتار و کردار در چشم و مایه عبرت هستید.

رامبد جوان هم بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم جنجالی

روزنامه آفتاب یزد در این باره نوشت: مردم در مشکلاتشان از بی پولی و گرانی گرفته تا بیماری های مختلف و... که بخش اعظم آن حاصل مدیریت ناکارآمد مسئولان است، غرق هستند آنقدر که متوجه نمی شوند شب و روزشان چگونه سپری شده است. حالا در این شرایط یک نفر بخواهد با حرف های سطحی و با پز دادن مال و اموالش به آن ها، نمک به زخم شان بپاشد و آن ها را بی دست و پا خطاب کند، به دور از اخلاق و بی انصافی است. اما متاسفانه این حقیقتی است که خانم بازیگر یعنی بهاره رهنما آن را رقم زده است.

جای شکرش باقی است که ایشان از نظر مالی تامین است، اما خانم رهنما! قطعا حقوق بازیگری و داشتن همسری متمول در این رفاهی که شما از آن دم می زنید بی تاثیر نیست. لیکن به خوبی می دانید کارگری که روزانه بیش از ۸ ساعت و بیش از توانش کار می کند، ولی حقوق کمی دریافت می کند آنهم در این اوضاع آشفته گرانی و باری به هرجهت، حتی اگر بخواهد بیش از ۳۰ سال هم کار کند باز هم نمی تواند آن رفاهی که شما از آن صحبت می کنید را برای خود و خانواده اش تامین کند. پس بهتر است که با همان رفاه و آسایشی که در اختیار دارید، روزگار بگذرانید و با حرف هایتان نمک به زخم این مردم دردکشیده نپاشید.

واکنش کاربران

بعد از این لایو اینستاگرامی، بسیاری، بهاره رهنما را مورد انتقاد قرار دادند تا جایی که باعث شد این بازیگر در لایوی دیگر حرفش را پس بگیرد و بگوید: «مخاطب حرفهایم خودم بودم؛ من بعد از سی سال اگر نتوانم رفاه را برای فرزندم تامین کنم آدم بی دست و پایی هستم». اما با این وجود کاربرانی به اظهارات بهاره رهنما واکنش نشان دادند.

یکی از کاربران در این باره نوشته است: «جالبه میگه مردمی که بدبختن بدشانسی آوردن آخه مگه تو توی جامعه زندگی نمیکنی؟ کدوم بدشانسی؟ از صبح تا شب جان میکنیم به هیچ جا نمیرسیم مگه تقصیر مردمه؟»دیگری نوشت: «قطعا زحمت کشیدین به اینجارسیدین، ولی بی دست و پا خطاب کردن قشنگ نیست... خیلیا هستن از شما ثروتمند تر، ولی اینقدر ادعا ندارن».

کاربر دیگری گفته است: «از زندگی کارگری خبری نداره. یک کارگر به نظرت چه کاری ازش برمیاد وقتی حقوق بخور نمیر بهش میدن».یکی دیگر از کاربران اینطور می نویسد: «من دبیرم، توی کارم عالی هستم، بسیار زحمت کشیدم و هزار نوع مریضی گرفتم، ولی دولت ماهی ۷میلیون بهم حقوق میده و جلوی زن و بچه ام خجالت میکشم نتونستم خوشبختشون کنم. بخدا بی لیاقت و بی دست و پا نیستم، ولی خب چکار کنم وقتی دولت بهم حقوق نمیده، بار ها اعتراض کردیم».

رامبد جوان هم بهاره رهنما را با خاک یکسان کرد + فیلم جنجالی

کاربران دیگر نوشته اند: «پس اون کارگر وکارمندی که ۳۰ سال کار میکنن برای امثال تو وقتی بازنشسته میشن هنوزم هیچی ندارن پس بی عرضه اند»، «من کارگر که الان ۲۴ سال دارم، شبانه روز کار میکنم هنوز هشتم گرو ۹ هست نه بی دست وپا هستم نه تنبل، ولی چه کنم با حقوقی که میگیری هیچی نمیشی. در ضمن شما حق نداری با مردم اینطوری صحبت کنی»، «ما باسوادتر از تو و امثال تو داریم که دارن کول بری میکنن خرج خانواده در میارن، اما بازم هیچی ندارن»، «میگی کار کردم یعنی عرق ریختی کارگری کردی با حقوق اداره کار زندگی کردی... امیدوارم خدا جواب این فخرفروشیت را بهت بده»، «این خانم به چندمیلیون ایرانی که بعد۳۰سال خدمت که الان بازنشسته شده اند والان به دلیل گرانی ها دچارمشکل شده اند علنا توهین کرده است واقعا جای تاسف است»، «به تمام کارمندان با وجدانی که زحمت میکشن، ولی تورم اقتصادی و....

اجازه زندگی خوب رو نمی ده توهین نکن»، «ای کاش یک روز بیای کف بازار تا بفهمی که تو این وضع اقتصادی فقط میتونی بعد از سیصد سال خرج ساده زندگی رو در بیاری»، «اگر مردم ایران، تلویزیون و سینمای ایران نبودند معلوم میشد که الان باید کجا باشی. تو همه جوره مدیون مردم کشورتی»، «چرا داغ پدر زحمتکشی را که از فرط استیصال شرمنده فرزندشه تازه می کنید کارگری که بعد از ۳۰ سال کارگری خانوادشو شاه عبدالعظیم نمیتونه ببره از بی عرضگیشه! خانم رهنما این چرندیاتو تو خلوتت نگهدار»،

«بهت اجازه نمیدم شان وشعور مردم رو زیر سوال ببری با خوش گذرونیه خودتون. هر کسی تو زندگی خودش خوشبخته، یه آقایی که خسته میادخونه تا کنارزن و بچه هاش باشه و یه لیوان چای بخوره اون از همه خوشبختره»، «آخه یه کارگر ۳۰ سال که سهله اگه ۱۰۰سال هم کار کنه آسایشی با این وضعیت فعلی کشور نخواهد داشت»، «خانوم رهنما والا ما سی سال بیشتر هم کار کردیم بخدا سرمون رو انداختیم پایین وفقط کار کردیم دزدی می تونستم بکنم نکردم می تونستم با لابی وکار های دیگه در آمد بیشتری داشته باشم، ولی نکردم الان با این حرف شما من بی دست و پا هستم؟»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 2

حجم ویدیو: 1.37M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها