سارقان مسلح در سامان چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند


سارقان مسلح در سامان چهارمحال و بختیاری دستگیر شدند

شهرکرد - ایرنا - فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در پی گزارش وقوع یک فقره تیراندازی به شهروندان در شهر سامان و اقدام به موقع پلیس چهار نفر سارق مسلح دستگیر شدند.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری، سردار منوچهر امان‌اللهی افزود: به دنبال گزارش وقوع یک فقره تیراندازی به شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه پژو پارس در یکی از محلات شهرستان سامان، عوامل کلانتری ۱۱ این شهر و همچنین یگان امداد شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی تصریح کرد: ماموران در حین اعزام به محل خودروی مذکور را رویت و پس از استعلام مشخص شد پلاک خودرو مسروقه است که با هماهنگی قضایی، این خودرو متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از خودروی توقیفی یک قبضه کلت کمری به همراه ۹ عدد فشنگ جنگی، ۲ قبضه قمه، ۲ قبضه چاقو و مقادیری اموال مسروقه کشف شد، یادآور شد: چهار نفر سارق مسلح نیز که با خودروی سرقتی اقدام به چندین فقره سرقت مسلحانه در استان‌های هم‌جوار کرده بودند، دستگیر شدند.

امان‌اللهی با اشاره تحویل سارقان به مراجع قضایی افزود: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر از شهروندان ادامه دارد.

شهرستان سامان در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...