برج مراقبت کتاب شد


برج مراقبت کتاب شد

مرکز نشر هاجر کتاب «برج مراقبت»، مقابله با اسلام ستیزی؛ راهکارهای معرفتی، انگیزشی و عملی را منتشر و روانه بازار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، کتاب «برج مراقبت»، مقابله با اسلام ستیزی؛ راهکارهای معرفتی، انگیزشی و عملی نوشته خانم فاطمه اسحاقی به همت مرکز نشر هاجر وابسته به مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران چاپ و در دسترس عموم قرار گرفت.

اسلام ستیزان زمانی با استفاده از قدرت، تهدید، خشونت و اقدامات عملی، با اشغال کردن سرزمین های اسلامی و با استفاده از جنگ های نظامی اسلام ستیزی می کردند که نمونه های آن در کشورهایی مانند عراق، سوریه و بحرین است؛ اما امروزه با بهره گیری از ترفندهای جدید از جمله سینما، تلویزیون، ماهواره ها و رسانه هایی که در اختیار دارند و به خصوص با انحراف افکار و اندیشه ها و حقایق، با ایجاد نوعی هراس از آیین اسلام به اسلام ستیزی می پردازند و اهداف خود را دنبال می کنند.

اثر حاضر نوشته در 208 صفحه به بررسی و تبیین محور فوق و ارائه راهکار مقابله با اسلام ستیزی پرداخته است.

این کتاب با شمارگان 300 نسخه و با قیمت 54000 تومان به صورت قطع رقعی منتشر شده و در اختیار دوستداران کتاب قرار گرفته است که با تخفیف 20 درصدی به قیمت 43200 تومان عرضه می شود.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب می توانند به فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر به نشانی https://hajarpub.ir/ مراجعه کنند و یا به صورت حضوری این کتاب را از فروشگاه این مرکز به نشانی قم، خیابان معلم، مجتمع ناشران طبقه اول واحد 114 تهیه نمایند.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لیست قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا امروز 9 فروردین 1403