نیازهای فناورانه 10 واحد شهرک های صنعتی خراسان شمالی شناسایی شد


نیازهای فناورانه 10 واحد شهرک های صنعتی خراسان شمالی شناسایی شد

بجنورد- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی گفت: تاکنون نیازهای فناورانه 10 واحد تولیدی در این شهرک شناسایی شده است که رفع نیاز6 واحد به تایید سازمان صنایع کوچک رسیده و 2 واحد دیگر نیز در حال بررسی است.

سیاوش وحدت روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعهد شرکت شهرک های صنعتی برای رفع نیازهای فناورانه واحدهای صنعتی ۲ واحد در سال جاری بود که اجرایی و نیاز فناورانه این شرکت ها برطرف شد.

وی با بیان اینکه تمام نیازها بسته به درخواست صنعتگر و بطور کامل تجزیه و تحلیل شده است، افزود: نیازهای فناورانه بر حسب نوع تولید واحدها و درخواست این واحدها ارائه می‌شود.

وحدت افزود: نیاز واحدهای صنعتی می‌تواند شامل ارائه یک قطعه صنعتی خاص، ماده اولیه یا یک ماده پوششی یا یک دستگاه خاص یا مهندسی معکوس یک دستگاه باشد.

۳۰درصد از واحد های به بهره برداری رسیده در شهرک های صنعتی خراسان شمالی غذایی و آشامیدنی، ۲۴درصد شیمیایی، ۱۶.۴ درصد فلزی، ۱۲.۸ درصد کانی غیر فلزی و ۷.۵درصد سلولزی، ۵.۳درصد برق و الکترونیک، ۲درصد نساجی و ۲درصد نیز خدماتی است.

خراسان شمالی ۹ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی دارد و ۲۸۶ واحد صنعتی و تولیدی در این نواحی و شهرک ها فعالیت دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا