پیش بینی ردبول از مرسدسی کندتر در عربستان سعودی


مرسدس اعلام کرده است که از موتور برزیل در فرمول یک (https://f1iran.com/) عربستان سعودی استفاده خواهد کرد. موتور برزیل به لوئیس همیلتون برتری 30 کیلومتر در ساعتی را نسبت به سایر رانندگان داده بود. اما دکتر هلموت مارکو، مشاور ردبول معتقد است که موتور برزیل در جده به این اندازه موثر نخواهد بود. توتو ولف، رئیس تیم مرسدس، برای کمک به همیلتون در رسیدن...

مرسدس اعلام کرده است که از موتور برزیل در فرمول یک عربستان سعودی استفاده خواهد کرد. موتور برزیل به لوئیس همیلتون برتری 30 کیلومتر در ساعتی را نسبت به سایر رانندگان داده بود. اما دکتر هلموت مارکو، مشاور ردبول معتقد است که موتور برزیل در جده به این اندازه موثر نخواهد بود.

توتو ولف، رئیس تیم مرسدس، برای کمک به همیلتون در رسیدن به هشتمین قهرمانی جهان، گفت که آنها از بیشتر توان موتور در جده استفاده خواهند کرد. اما طرح پیست جده و اینترلاگوس یکسان نیست.

اگرچه جده سریع ترین پیست خیابانی در فرمول یک خواهد بود، اما بیشترین پیچ ها را نیز خواهد داشت که مناسب ردبول است.

دکتر هلموت مارکو از تیم ردبول اذعان کرد:

ما در قطر دیدیم که برتری سرعت همیلتون در مسیرهای مستقیم دیگر زیاد نبوده و کم و بیش در محدوده نرمال است. این به این دلیل بوده که پس از آزمایش های دقیق تر توسط فیا، مرسدس دیگر از بال عقب بسیار انعطاف پذیر خود استفاده نمی کند.

مرسدس دوباره از موتور قوی برزیل در عربستان سعودی استفاده خواهد کرد، اما برتری 0.4 ثانیه ای را به همراه نخواهد داشت زیرا آنها دیگر نمی توانند بال عقب را انعطاف بدهند.

مارکو درباره وضعیت مکس ورشتپن نیز افزود:

ما به عملکرد مکس در پیست های خیابانی اطمینان داریم. او در موناکو پیروز شد و در باکو قبل از پنچری به وضوح برتری داشت، هرچند تقصیر او نبود.

من فکر می کنم که دوباره راننده می تواند در عربستان سعودی تغییر ایجاد کند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان