امام جمعه خلخال: حل مشکلات جامعه نیازمند تفکر بسیجی است


امام جمعه خلخال: حل مشکلات جامعه نیازمند تفکر بسیجی است

اردبیل_ایرنا_ امام جمعه خلخال گفت: حل مشکلات بی شمار جامعه نیازمند استفاده گسترده از تفکر بسیجی داشتن روحیه جهادی در بین مسئولان و مردم است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام کریم اسدی در خطبه های نماز جمعه خلخال افزود: خوشبختانه دولت جدید نیز با تفکر بسیجی روی کار آمده و آغاز بکار دولت سیزدهم بارقه های امید برای حل مشکلات را در دل مردم کشور زنده کرده است.

وی بیان کرد: با ورود جدی دولت به مسئله بسیار مهم تامین واکسن کرونا و تسریع در تزریق آن از مراجعه ایرانیان برای تهیه و تزریق واکسن کرونا به کشورهای همسایه جلوگیری شده است.

وی با بیان اینکه هرجا پای باند بازی ،جناح بازی و سیاسی کاری در جامعه به میان آمده، مشکلات حل نشده است، اظهار کرد: دولت جدید فارغ از این بحث ها و در راستای حل مشکلات مردم قدم بر می دارد.

او همچنین گفت: اختلاف حقوق و دستمزدها در کشور و ادامه دریافت حقوق های نجومی به یادگار مانده از دولتهای گذشته همچنان ذهن مردم ایران اسلامی را رنج می دهد و انتظار از دولتمردان تلاش برای برداشتن فاصله در این زمینه است.

امام جمعه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سالروز شهادت میرزا کوچک خان جنگلی،ارسال کمک های معیشتی و غذایی در سال 1280 و در اوج سال قحطی زده کشورمان از سوی رییس نهضت جنگل برای مردم خلخال را از کارهای بسیار ماندگار ان شهید بزرگوار اعلام کرد .

وی با توجه به واقع شدن محل شهادت وی در منطقه روستای گیلوان بخش شاهرود خلخال و مسیر جاده گردشگری ماسال استان گیلان خواستار تلاش مسئولان این شهرستان برای احداث بنای یابود میزا کوچک خان جنگلی در این شهرستان شد. .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها