مقابله با حقوق های نجومی مقطعی نباشد


مقابله با حقوق های نجومی مقطعی نباشد

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم معرفی نجومی بگیران به جامعه، عنوان کرد: مقابله با حقوق های نجومی نباید مقطعی باشد.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با انتقاد از حقوق های نجومی برخی از مسئولان، اظهار کرد: حقوق های نجومی فسادزا بوده و اعتماد مردم نسبت به دولت را از بین می برد.

وی از قوای سه گانه خواست مسئله حقوق های نجومی را پیگیری کنند و افزود: علاوه بر برخورد دقیق و آبرومندانه با نجومی بگیران، از پرداخت چنین حقوق هایی در آینده جلوگیری شود، زیرا دشمنان این انقلاب و نظام از این حربه ها برای ایجاد چالش استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، با بیان اینکه قوای سه گانه برخورد با حقوق های نجومی را از مجموعه خود شروع کنند، گفت: اگر انسان های پاکدست و با تقوا در منصب های مدیریت قرار بگیرند، شاهد حقوق های نجومی نخواهیم بود.

امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم معرفی نجومی بگیران به جامعه، عنوان کرد: مقابله با حقوق های نجومی نباید مقطعی باشد.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی دست از دشمنی با انقلاب و ملت ایران بر نمی دارند، خاطرنشان کرد: اعتماد به دشمنان که هدفی جز نابودی اسلام و انقلاب ندارند، خلاف توصیه های دینی و قرآنی است.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به اجماع اروپا و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: کشورهای اروپایی با درخواست رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد تنش با ایران بوده و اگرچه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی هسته ای در سفر اخیر به ایران به عدم تخلف برنامه هسته ای کشور ما اذعان دارد، اما تحت تاثیر اروپا و آمریکا اتهاماتی را مطرح می کند.

وی آمریکا و اروپا را همه دنیا ندانست و اضافه کرد: استکبار نمی تواند علیه ایران به اجماع سازی برسد و می داند راهی غیر از برداشتن تحریم ها ندارد، زیرا می داند دولت و ملت ایران از مسیری که در پیش گرفته اند ذره ای عقب نشینی نمی کنند.

امام جمعه رشت، با اشاره به فرارسیدن یکصدمین سالگرد شهادت میرزا کوچک خان جنگلی، ادامه داد: میرزا کوچک یک شخصیت روحانی و پایبند به ارزش های اسلامی و قرآنی بود، اما عده ای می خواهند روحانیت را در تاریخ مبارزات ضد استکباری و ضد استعماری ایران کم رنگ کنند.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم را از روحانیت جدا کند، متذکر شد: اگر کسی درباره شهید میرزا کوچک جنگلی بخواهد سخن دیگری بگوید بی انصافی است.

آیت الله فلاحتی، گیلان را یک استان گردشگری دانست و یادآور شد: با وجود گردشگرپذیر بودن گیلان، مردم این استان همچنان با فقر مواجه هستند و حضور گردشگران هیچگونه سود اقتصادی برای گیلان و مردمش ندارد و حتی زیانش بیشتر از سودش است، زیرا زیرساخت های لازم برای گردشگری را نداریم و گردشگران فقط ویرانه بر جای می گذارند.

نماینده ولی فقیه در گیلان، تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویژه برنج و چای را از دیگر پیامدهای حضور غیر بومی ها در گیلان دانست و گفت: ویلاسازی ها هیچگونه بهره اقتصادی برای گیلان ندارد.

وی کمبود بیمارستان های تامین اجتماعی را یکی از مشکلات گیلان دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم زیرساخت های بهداشت و درمان استان به ویژه در حوزه تامین اجتماعی خیلی زود ارتقا پیدا کند، زیرا کشاورزان گیلانی اغلب تک محصول هستند و درآمد کافی ندارند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این بازیگر دنیای شیرین بعد از 27 سال الان چه شکلی شده؟+ بیوگرافی اشکان اشتیاق