بسیج یک تشکل مردمی بی نظیر در جهان اسلام است


بسیج یک تشکل مردمی بی نظیر در جهان اسلام است

بندرعباس- ایرنا- امام جمعه موقت بندرعباس گفت: بسیج یک تشکل مردمی بی نظیر در جهان اسلام است که اکنون همه بلاد مسلمین از این تفکر استفاده کرده و مانع طمع ورزی دشمنان به کشورشان شده اند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین قنبر درویشی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه مردم برای شکوفایی انقلاب اسلامی شهید داده اند و فرزندانشان را فدا کرده اند، افزود: برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشت باید از حضور بسیجیان برای مبارزه با گران فروشی، فساد و تخلف های اداری استفاده کرد.

وی با بیان اینکه بسیج و سپاه امروز خواب راحت را از مستکبران جهانی گرفته اند، ادامه داد: بسیج یک تشکل مردمی بی نظیر در جهان اسلام است که اکنون همه بلاد مسلمین از این تفکر استفاده کرده و مانع طمع ورزی دشمنان به کشورشان شده اند.

امام جمعه موقت بندرعباس همچنین بااشاره به هفته بسیج اظهار داشت: در اساسنامه سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین از بسیج و سپاه برای دفاع از نظام و انقلاب اسلامی بیان شده است و بسیجی یعنی کسی که زمینه ظهور امام زمان (عج) را آماده کند.

حجت الاسلام و المسلمین درویشی یاد آورشد: ناظران و مدافعان بسیجی در نهادهای انقلابی باید در این دولت حواسشان را جمع کنند و به مدیران متخلف که با رنگ عوض کردن در دولت فعلی خودنمایی می کنند، اجازه خدمت ندهند چراکه جای بخشش ندارند.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...