امام جمعه مهدیشهر: بسیج و نیروهای نظامی تکیه‌گاه و پشتوانه نظام هستند


امام جمعه مهدیشهر: بسیج و نیروهای نظامی تکیه‌گاه و پشتوانه نظام هستند

سمنان-ایرنا- امام جمعه مهدیشهر گفت: ایران کشوری مستقل است و نیروهای نظامی، انتظامی و بسیج بزرگترین تکیه‌گاه این نظام هستند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر که در حسینیه المهدی این شهر برگزار شد، افزود: ایران مستقل ترین کشور دنیا است و تحت حمایت هیچ کشوری قرار ندارد و بر نیروهای نظامی و توان بسیج خود تکیه کرده که این تکیه گاه مهمی است.

وی ادامه داد: ولایت پذیری یکی از ویژگی‌های اصلی بسیجیان است که همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و اعجاز خود را در دفاع مقدس، سرکوب جریانات سیاسی اوایل انقلاب، مبارزه با داعش و فتنه‌های داخلی، نشان دادند.

بارانی اضافه کرد: اقدامات جهادی یکی دیگر از ویژگی‌های بسیج و توجه به ارزش های الهی از سوی این نهاد انقلابی است، بسیج همواره با استفاده از زمان مناسب و کمترین امکانات، اقدام‌های بزرگ را انجام داده است.

وی با بیان اینکه دهم آذرماه سالروز شهادت شهید مدرس به نام روز مجلس نامگذاری شده است، گفت: مردمداری و ارتباط چهره به چهره با مردم، دشمن شناسی، استبدادستیزی، مبارزه با تفکر زورگویانه در جامعه، نترسیدن از تهدیدها و ساده‌زیستی، از ویژگی های شهید مدرس بود که زندگی این شهید باید سرلوحه نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گیرد.

بارانی، حقوق های نجومی را از فسادهای اقتصادی دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۹۵ به دولت وقت هشدار لازم را داده بود اما به آن توجه نشد و این پدیده فساد در شرکت‌های دولتی و خصوصی وابسته به دولت باقی ماند و این اشرافی گری و گفتار و رفتار مسوولان را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

امام جمعه مهدیشهر اظهار داشت: حقوق های نجومی نماد اشرافی گری است که باید با جدیت و قاطع مبارزه شود چراکه به اعتماد ملی ضربه وارد می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان