استاندار سمنان: شکاف بین مردم و مسوولان با خدمت‌رسانی از بین می‌رود


استاندار سمنان: شکاف بین مردم و مسوولان با خدمت‌رسانی از بین می‌رود

سمنان-ایرنا- استاندار سمنان گفت: ایجاد شکاف بین مردم و مسوولان از توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی است که خدمت‌رسانی آن را خنثی می‌کند.

به‌ گزارش ایرنا، سیدمحمدرضا هاشمی روز جمعه در سفر به شهر دیباج شهرستان دامغان و شرکت در نشست مدیران شهری که در محل شهرداری برگزار شد، افزود: رمز موفقیت مدیران نظام جمهوری اسلامی، ارتباط با مردم است و مسوولان باید به معنای واقعی قدردان این مردم باشند.

وی اضافه کرد: اگر در حوزه های مختلف عرصه های نظام، به موفقیت های چشمگیر دست یافتیم، به دلیل تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است و هر زمان از ظرفیت بسیج استفاده کردیم، پیروز بودیم.

هاشمی اظهار داشت: مردم ایران مردمی بسیار نجیب، با بصیرت و دوست دار انقلاب هستند و با وجود تمام ‌مشکلات و کمبودها، اجازه نخواهند داد تا به ساحت نظام‌ جمهوری اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت لطمه ای وارد شود پس بدون شک مردم شایسته بهترین خدمات هستند.

وی ادامه داد: شهر دیباج به واسطه اقلیم آب و هوایی و ظرفیت های موجود، ظرفیت ارتقای شاخص های گردشگری، اقتصاد و اشتغال در راستای تولید ثروت دارد.

هاشمی بیان کرد: موارد مطرح شده از سوی امام جمعه، شهردار و مسئولان در سفر امروز و بازدید های انجام شده، بررسی و رسیدگی به آنها بر اساس مقدورات و با توجه به شرایط اعتباری فعلی کشور و استان سمنان ، در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: با کار و تلاش شبانه روزی و جهادی می توان اعتماد از دست رفته مردم را که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری است، دوباره به دست آورد و تقویت کرد.

استاندار سمنان گفت: توجه به بحث گردشگری، اقتصادی، اشتغال زایی بر اساس ظرفیت های موجود در شهر دیباج و روستاهای منطقه و تولید ثروت، امری حائز اهمیت است که باعث رشد منطقه و همچنین مهاجرت معکوس به روستاها خواهد شد.

حضور در حرم شهدای گمنام شهر دیباج و ادای احترام به مقام والای شهدا، زیارت امامزاده سیدمحمد دیباج، دیدار با خانواده معظم شهید مدافع حرم علی اصغر شنائی، بازدید از طرح بام دیباج، بازدید از محل احداث پروژه گردشگری منطقه سرچشمه شهر دیباج (تنگه زندان)، بازدید از اراضی ۱۳ هکتاری الحاق به محدوده شهر دیباج و محور مواصلاتی خروجی دیباج تا سه راهی گلوگاه، نشست با مدیران شهری دیباج و شرکت در نماز جمعه این شهر، از برنامه‌های سفر امروز هاشمی استاندار سمنان به شهر دیباج دامغان بود.

به گزارش ایرنا، دیباج از جمله شهرهای بخش مرکزی، شهری زیبا و کوهستانی در ۵۵ کیلومتری شمال دامغان است که در بهار و تابستان سرسبز، خنک و مطبوع و در پاییز و زمستان سرد و پوشیده از برف است که طبق سرشماری سال ۹۵، پنج هزار و ۶۴۷ نفر جمعیت دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر