اجرای 410 پروژه محرومیت زدایی در البرز


اجرای 410 پروژه محرومیت زدایی در البرز

کرج-ایرنا- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز ضمن گرامیداشت فرارسیدن هفته بسج گفت: 410 پروژه محرومیت زدایی به همین مناسبت در استان اجرا شده است.

سردار علیرضا حیدرنیا در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه کرج افزود: با هدف محرومیت زدایی از استان این پروژه ها با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات خالصانه بسیج به خصوص در نقاط کمتر برخوردار خاطر نشان کرد: همچنین در عرصه جهادی حدود ۴۰ گروه جهادی در هفته بسیج به مردم استان در حال خدمات رسانی هستند

حیدرنیا در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات بسیج برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: طی ۲ سال گذشته تا کنون بسیجیان در حوزه های مختلف به مردم خدمات رسانی که در این راه شهیدان سلامت تقدم انقلاب و نظام شد.

وی ادامه داد: این خدمات ارزنده در حالی صورت گرفت که کشورهایی مانند آمریکا در مدیریت این ویروس مستاصل شده بودند اما دیدید که بسیجیان ما از همان روزهای ابتدایی در کنار مردم ماندند و بدون منتی به خدمات رسانی پرداختند.

به مناسبت فرارسیدن هفته بسجی گردهمایی حلقه های صالحین در ۱۰ مصلی استان البرز بصورت همزمان و با محوریت مصلای بزرگ امام خمینی ره شهرستان کرج با حضور یک هزار نفر برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!