امام جمعه الیگودرز: تفکر بسیجی راه پیشرفت و توسعه است


امام جمعه الیگودرز: تفکر بسیجی راه پیشرفت و توسعه است

خرم‌آباد - ایرنا - امام جمعه الیگودرز گفت: تنها راه توسعه، پیشرفت و رسیدن به قله‌های نهایی مادی و معنوی تکیه‌بر تفکر بسیجی است.

به گزارش ایرنا حجت‌الاسلام مهدی سرلک در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: اساسی‌ترین رمز پیروزی، نقطه قوت و پیشرفت انقلاب و نظام اسلامی تفکر ناب بسیجی است.

وی افزود: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی با تشکیل بسیج، به دنبال هویت بخشی به‌ نظام و انقلاب اسلامی بود چراکه استمرار تفکر ناب بسیجی مدنظر امام و شهدا موجب پیشرفت، عزتمندی و اقتدار ملت ایران خواهد شد.

حجت الاسلام سرلک با بیان اینکه تکیه‌ بر تفکر بسیجی راهگشای بسیاری از مشکلات کشور خواهد شد ادامه داد: بسیج سیاسی هست ولی سیاست زده نیست چراکه سیاست ما عین دیانت ما و راه بسیج راه شهدا است.

وی گفت: آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی به دنبال خیمه‌شب‌بازی و اجماع جهانی علیه انقلاب اسلامی هستند که در حقیقت یک اجماع شیطانی است چراکه چند کشور در مقابل بیش از ۲۰۰ کشور که بر حقانیت جمهوری اسلامی تاکیددارند ایستاده‌اند.

حجت الاسلام سرلک بیان کرد: مستکبران جهان به حضور برجسته جمهوری اسلامی و نقش انقلاب در منطقه غرب آسیا اذعان داشته اند و به دنبال هراس افکنی و کم‌رنگ نمودن اثربخشی نظام هستند که این توطئه مانند سایر توطئه‌ها شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه لغو تحریم ها مطالبه مردم ایران است گفت: برخورد با حقوق‌های نجومی مطالبه جدی رهبری در راستای مبارزه با فساد است و مردم نیز انتظار دارند دولت سیزدهم برخورد قاطعی با این افراد داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل