تفکر بسیجی در حال شکل گیری در بلادهای اسلامی است


تفکر بسیجی در حال شکل گیری در بلادهای اسلامی است

بندرعباس- ایرنا- فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با گرامیداشت هفته بسیج گفت: امروز تفکر بسیجی نه تنها در ایران اسلامی بلکه در حال شکل گیری و رویش در تمامی بلادهای اسلامی است.

سردار اباذر سالاری پیش از خطبه های نماز جمعه بندرعباس افزود: بسیج از بدو تاسیس تاکنون ثمرات و برکات زیادی برای نظام و انقلاب داشته باشد، به نحوی که امروز واژه بسیج به عنوان مجموعه پیشقدم و پرچمدار در همه صحنه‌ها و عرصه ها از آن یاد می شود .

وی بیان اداشت: هر جا این تفکر بسیجی، حاکم شود؛ خدشه ای به آن نظام و انقلاب وارد نخواهد شد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با بیان اینکه بسیجیانی که دیروز در عرصه‌های دفاع سخت حضور داشتند امروز در عرصه های جنگ نرم مقتدرانه به صحنه آمدند، اظهارداشت: امروز جنگ دیگری برای ما ایجاد شده و آن جنگ هم جنگ اقتصادی، فرهنگی و مسائل اجتماعی است که به لطف الهی و با برکت بهره گیری از این تفکر مقدس بر این جنگ ها هم فائق خواهیم آمد.

سردار سالاری ادامه داد: امروز هرکدام از بسیجیان ما به عنوان یک حاج‌قاسم‌سلیمانی در بدنه و در محله خودتان فضایی را ایجاد می کنید که امیدوارم این فرهنگ و تفکر برکات آن برای مردم ایران باشد.

وی گفت: ما شاهد حضور بسیجیان در مبارزه با ویروس کرونا در طرح شهید سلیمانی بودیم که شاید اگر این حضور مقتدرانه بسیج نبود ما هنوز با این بیماری منحوس دست و پنجه نرم می کردیم.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان ادامه داد: در سایر امور نیز در اتفاق ها و حوادثی همچون سیل، زلزله و فتنه هایی که بعضی از این غربگراها می‌خواستند برای نظام به وجود بیاورند؛ بسیج میدان دار این عرصه ها بود و با این تفکر توانست زمینه دشمن را به عقب براند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان با اشاره به اینکه بعضی وقت ها بسیج را صرفاً با کارهای خیلی معمولی می سنجند، خاطرنشان کرد: بسیج امروز به درخت پرثمر و مبارکی تبدیل شده است که با بهره گیری از تمامی ظرفیت ها حرفی برای گفتن دارد.

سردار سالاری گفت: امروز بسیج اساتید به عنوان مجموعه اندیشه ورز در سطح جامعه و در همه بلاد ایران اسلامی در حال خدمت رسانی هستند و با طرح‌های علمی قوی و کارهای بزرگ خدمت رسانی می کنند.

۲۹ آبان ماه تا پنجم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است و شعار امسال آن به نام «بسیج پاره تن مردم» است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ابهامات بزرگ در مسیر واگذاری سرخابی‌ها/ آغاز دوران جدید در استقلال و پرسپولیس