خاتون بم به تنهایی صدرنشین شد؛/ شهرداری سیرجان، برنده بازی بزرگ هفته فوتبال زنان


خاتون بم به تنهایی صدرنشین شد؛/ شهرداری سیرجان، برنده بازی بزرگ هفته فوتبال زنان

هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان در شرایطی پیگیری شد که مهم‌ترین بازی هفته به سود سیرجانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

به گزارش "ورزش سه" فصل جدید لیگ برتر فوتبال زنان به ایستگاه سوم رسید و ظهر امروز (جمعه) از ساعت 13 رقابت‌های هفته سوم با انجام 6 مسابقه به پایان رسید؛ مهم‌ترین بازی امروز در زمین شماره دو ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان برگزار می‌شد، تقابل دو تیم مدعی شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان.

نیمه نخست این دیدار جذاب بدون گل مساوی به پایان رسید اما در نیمه دوم شاگردان جهان‌نجاتی موفق شدند با گلزنی شبنم بهشت و افسانه چترنور به برتری در دیدار خانگی امروز برسند تا دومین برد فصل را جشن بگیرند؛ آن‌ها یک بازی معوق با همیاری ارومیه دارند، سپاهان اصفهان هم بعد از دو پیروزی قاطعانه و بدون دریافت گل، امروز سرانجام دروازه‌اش باز شد و مغلوب شهرداری سیرجان شد.

شاگردان مرضیه جعفری در تیم خاتون بم که در دو هفته آغازین فصل جدید توانسته بودند با 2 برد و 9 گل زده صدرنشین جدول باشند، امروز هم جشن پیروزی گرفتند و با درخشش نگین زندی و زهرا قنبری در بوشهر با 5 گل از سد سارگل بوشهر گذشتند تا به تنهایی خاتون در صدر جدول لیگ برتر فوتبال زنان قرار گیرد.

ذوب‌آهن اصفهان دیگر مدعی این فصل فوتبال زنان در روز درخشش و گلزنی الهام فرهمند در فولادشهر و در حضور مریم ایراندوست سرمربی تیم ملی، موفق شد با 4 گل از سد کیان نیشابور بگذرد تا شاگردان امینی به رتبه دوم جدول صعود کنند.

خاتون بم به تنهایی صدرنشین شد؛/ شهرداری سیرجان، برنده بازی بزرگ هفته فوتبال زنان

ملوان بندرانزلی هم در روز اخراج دروازه‌بان حریف، با 3 مقابل همیاری آذربایجان غربی جشن پیروزی گرفت و 7 امتیازی شد و در جایگاه سوم جدول ایستاد؛ زارع باتری سنندج با 7 گل ملی‌پوشان شهرکرد را در هم کوبید و هیات فوتبال البرز هم در خانه موفق شد از سد پالایش گاز ایلام بگذرد.

* نتایج هفته سوم لیگ برتر فوتبال زنان (جمعه 5 آذرماه)

شهرداری سیرجان 2 – 0 سپاهان اصفهان
سارگل بوشهر 0 - 5 خاتون بم
ذوب آهن اصفهان 4 – 0 کیان نیشابور
نماینده البرز 2 - 0 پالایش گاز ایلام
ملوان بندرانزلی 3 - 0 همیاری آذربایجان غربی
زارع باتری سنندج 7 - 0 ملی پوشان شهرکرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مسدود شدن پل گلدن گیت سانفرانسیسکو از سوی حامیان فلسطین