اراده دینی باید تقویت شود تا بنیان خانواده مستحکم بماند


اراده دینی باید تقویت شود تا  بنیان خانواده مستحکم بماند

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، اراده دینی باید تقویت شود تا بنیان خانواده مستحکم بماند، گفت: سستی و ریزش استحکام خانواده ها می تواند ناشی از توجه به فرهنگ وارداتی غربی و اثرات مخرب و تاثیرگذار فضای مجازی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کارگاه آموزشی «سبک زندگی اسلامی ایرانی» با نگاه به «بیانیه گام دوم انقلاب»، ویژه بانوان شاغل، مشاوران و کارشناسان امور بانوان ادارات با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، نماینده ولی فقیه در سپاه فتح استان و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری برگزار شد.

«سید جواد هاشمی» در این کارگاه نسبت به آموزش احکام، قوانین اسلام و فراگیر و عمل به آن در همه عرصه های زندگی تاکید کرد و گفت: ترکیب فرهنگ غرب و التقاطی فکر و زندگی کردن ما را از سبک زندگی الهی دور می سازد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه، اراده دینی باید تقویت شود تا زندگی ما رنگ و بوی الهی به خود بگیرد و بنیان خانواده مستحکم بماند، افزود: سستی و ریزش استحکام خانواده ها می تواند ناشی از توجه به فرهنگ وارداتی غربی و اثرات مخرب و تاثیرگذار فضای مجازی باشد.

وی با بیان اینکه، حیات واقعی در گرو ترویج و نشر احکام و قوانین اسلام و فراگیری و به کار گیری آنها در همه عرصه های زندگی انسان است، یادآور شد: مبانی اسلام و آموزه های قرآن کریم برای همه انسان ها و در تمامی اعصار و مراحل زندگی برنامه داشته و هدایت گر بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه، باید رمز موفقیت زندگی را با توجه و تدبر در مبنای دین، ارزش ها و آیات الهی جستجو کرد، افزود: باید معیارهای اسلامی را با همه رفتارها تطبیق داد و هماهنگ کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد مادران را اساس تحکیم بنیان خانواده دانست و تاکید کرد: حیات و زندگی بزرگان در سایه تبعیت و تاسی از دین، قرآن، ائمه اطهار و معصومین(ع) بوده است.

وی شناخت، مقابله و بازدارندگی آسیب های فرهنگی و اجتماعی در خصوص حوزه بانوان و مادران را یکی از ضروریات مهم برای موفقیت در زندگی دانست و گفت: پیشگیری از مشکلات و معضلات اجتماعی در حقیقت رمز موفقیت یک جامعه به خصوص جامعه ارزشی و دینی است.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)