گوشی اقتصادی، مدل نوکیا Nokia X100 رونمایی شد


گوشی اقتصادی، مدل نوکیا Nokia X100  رونمایی شد

شرکت HMD Global، گوشی اقتصادی خود را برای آمریکا طراحی کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت HMD GLOBAL، گوشیNokia X۱۰۰، اقتصادی را برای بازار آمریکا به طور انحصاری طراحی کرده است و اکنون از طریق اپراتور‌های T-Mobile و Metro در آمریکا به فروش می‌رسد. گوشی X۱۰۰ Nokia یک گوشی مقرون به صرفه است که دارای اسنپدراگون ۴۸۰، جدیدترین تراشه‌ ۵G است.

گوشیNokia X۱۰۰ با قیمت ۲۵۲ دلاربه فروش می‌رسد. شرکت HMD GLOBAL ویدئویی تبلیغاتی برای این مدل خود منتشر کرده است. این ویدئو تبلیغاتی با دوربین پشتی گوشی شروع می‌شود که از اپتیک ZEISS استفاده شده است. همچنین در پشت دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این گوشی، یک دوربین ۵ مگاپیکسلی، یک سنسور ۲ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. همچنین یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار دارد.

گفته شده گوشی X۱۰۰ Nokia برای سرگرمی ساخته شده که صفحه نمایش آن از اهمیت بالایی برخوردار است. X۱۰۰ Nokia دارای صفحه نمایش LCD ۶.۶۷ اینچی با وضوح +FHD (۱۰۸۰+) است. همچنین طبق بررسی‌های انجام شده، کیفیت صدای گوشی برای کاربران اهمیت دارد؛ بنابراین Nokia X۱۰۰ دارای صدای فراگیر OZO است. این نوع طراحی صدا برای بهتر شنیدن موزیک طراحی شده تا کاربران و بازیکنان بازی احساس بهتری داشته باشند.

باتری این مدل مقرون به صرفه برای کاربران تا دو روز با شارژ دهی ۱۸ وات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسنپدراگون ۴۸۰ گوشی X۱۰۰ Noki از ۶ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه طراحی شده که همچنین گوشی نوکیا، اندروید ۱۱ نصب شده است و ظرفیت نهایی گوشی نوکیا G ۵ سرعت دانلود داده را به حداکثر ۱ گیگابیت در ثانیه ارائه می‌دهد.

گوشی اقتصادی، مدل نوکیا Nokia X100  رونمایی شد

بیشتر بخوانید

قیمت روز گوشی موبایل ۴ آذر

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا