هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !


هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !

هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال مدعی شد که حرکت مهدی طارمی در پاسخ ندادن به تلفن دراگان اسکوچیچ یک بی احترامی به مربی ، بازیکنان و هواداران تیم ملی بود. نوشته هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !...

هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !

میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال : حرکت مهدی طارمی یک بی احترامی به مربی ، بازیکنان و هوادارا ن تیم ملی بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۶ آذر ۱۴۰۰ | ۷:۰۰
هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !

هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال مدعی شد که حرکت مهدی طارمی در پاسخ ندادن به تلفن دراگان اسکوچیچ یک بی احترامی به مربی ، بازیکنان و هواداران تیم ملی بود.

هموطن استقلالی اسکوچیچ از خجالت مهدی طارمی درآمد !

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مهدی طارمی ستاره این روزهای فوتبال ایران که درخششی جالب توجه و قابل ستایش در تیم پورتو در رقابت‎های مختلف این تیم در لیگ پرتغال و همچنین لیگ قهرمانان اروپا برابر تیم‌های مطرح از خود به جا گذاشته، طی مدت اخیر با اختلاف نظر با دراگان اسکوچیچ مواجه شده است.

ماجرا زمانی آغاز شد که سرمربی کروات تیم ملی در گفتگویی که با یکی از رسانه‌های کشورش داشت به نقد تاکتیکی از بازیکنان ایران پرداخت.

موضوعی که با واکنش توئیتری مهدی طارمی همراه شد. هرچند در ادامه مشخص شد که اسکوچیچ منظور دیگری از صحبت‌های مطرح شده خود داشته و ترجمه آن به شکلی باعث دلخوری بازیکنان ایرانی شده که واکنش طارمی را هم در پی داشته است.

با این حال مهدی طارمی به واسطه آن واکنش خود در اردوی آخر تیم ملی برای دو دیدار برابر سوریه و لبنان از سوی دراگان اسکوچیچ دعوت نشد و به نظر می‌رسد شرایط بازگشت وی به ادامه رقابت‌های تیم ملی در دیدارهای بعدی مهیا باشد.

میلیچ، مدافع چپ پا و کروات فصل گذشته استقلال که رابطه نزدیکی نیز با دراگان اسکوچیچ دارد، در گفتگویی ضبط شده با برنامه یازده که به تازگی با اجرای خداداد عزیزی و با حضور چهره‌های مطرحی چون علی کریمی، آندرانیک تیموریان و مجتبی جباری پخش می‌شود، واکنش جالبی به این اتفاقات داشته است.

مدافع کروات اسبق استقلال می‌گوید:

درباره طارمی باید بگویم که متاسفم که این کار را کرد. فقط می توانم بگویم که او (مهدی طارمی) هرگز چنین کاری را در پورتو یا جای دیگری انجام نمی‌دهد. به خوبی می داند که چه کاری کرده. این یک بی احترامی است؛ نه فقط به مربی، بله به تمام هم‌تیمی‌ها و تمام طرفداران ایرانی و دوستداران ایران. من به طارمی احترام می‌گذارم. ولی او هم مثل من به خوبی می داند که نمی‌تواند چنین کاری را انجام بدهد. اسکوچیچ مربی است که همه چیز را در دست دارد. انضباط و دیسیپلین می خواهد. او بازیکنانی را می خواهد که هر چیزی از آنها خواست انجام بدهند.

پست را برای دوستان خود به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان