هفته گذشته کدامیک از مسوولان کشوری و لشکری به خراسان رضوی سفر کردند؟


هفته گذشته کدامیک از مسوولان کشوری و لشکری به خراسان رضوی سفر کردند؟

مشهد-ایرنا- هفته گذشته علاوه بر وزیر اطلاعات و فرمانده سپاه پاسداران تعدادی از مسوولان لشکری و کشوری به خراسان رضوی سفر کردند.

وزیر اطلاعات

وزیر اطلاعات روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری خراسان رضوی گفت: هر جا کار با خدمت بسیجی وار و تلاش جهادی همراه باشد، موفقیت سرافرازی و پیروزی را به همراه خواهد داشت.

حجت الاسلام و المسلمین سید اسماعیل خطیب در مراسم معارفه مدیر کل جدید اطلاعات خراسان رضوی افزود: خدمت بسیجی باید سرمشق مسوولان باشد، فرهنگ بسیجی می‌تواند کشور را در برابر توطئه ها، کاستی‌ها و کمبودها نجات دهد و مسیر رستگاری را نمایان کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم روز سه شنبه در نشست مسوولان بسیج دانشجویی دانشگاههای کشور در مشهد گفت: با وجود همه تحریم‌ها، لبنان را با ارسال کشتی‌های نفت از فروپاشی اقتصادی نجات داده و پول نفت را هم می‌گیریم و کسی فکر نکند که این نفت‌ها رایگان ارسال می‌شود.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی با بیان این که دشمن می‌خواهد کشتی‌های سوخت ارسالی ما را بزند اما نمی‌تواند و همین باعث چرخش آمریکا شده است و آنها برخلاف راهبرد خود حتی اجازه می‌دهند که از مصر، اردن و سوریه در محاصره و تحریم، نیز گاز و برق به لبنان ارسال شود تا صرفا ایران پیروز این میدان نشود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه شنبه در نشست "تبیین جهان شهر برکت و کرامت" که به میزبانی معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی و اندیشکده مدیریت شهری در مشهد برگزار شد گفت: باید میان آرمان‌ها و ارزش‌های موجود در کلانشهر مشهد، پیوندی حاصل شود تا بتوان تعارض‌ها را حل و نظام زندگی در این شهر را به الگویی درست و راهبردی جامع برای سایر شهرها تبدیل کرد.

حسین مظفر افزود: الگوسازی در پایتخت معنوی ایران در سه حوزه ساختارهای شهری، فرهنگ و ارزش های حاکم در مشهد و روابط بین انسانها جزء مهمترین ارکان برای تحقق این شعار است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین

رییس سازمان بسیج مستضعفین روز چهارشنبه در حاشیه رزمایش اقتدار بسیجیان در گفت و گو با خبرنگاران در مشهد گفت: تشکیلات انقلاب اسلامی بسیج است که توسط امام‌ المسلمین راهبری و هدف‌گذاری می‌شود.

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی افزود: برنامه‌های بسیج متنوع است ولی در حال حاضر اولویت این مجموعه مقابله با کرونا و کمک به حل مسایل اصلی کشور است.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی نیز روز پنجشنبه در سی و سومین نشست سراسری ادارات امور قرآنی سراسر کشور در مشهد گفت: حرکت بانوان سرنوشت ساز و در همه امور دارای اولویت است و در برنامه های قرآنی نیز بانوان به عنوان اولویت اساسی ما هستند.

حجت الاسلام محمد قمی افزود: فعالیت "انجمن اندیشه ورز بانوان قرآنی" در همین راستا مورد حمایت قرار خواهد گرفت و این قبیل برنامه ها در بودجه سازمان تبلیغات سال آینده گنجانده خواهد شد.

معاون گردشگری وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی

معاون گردشگری وزیر میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی روز پنجشنبه در آیین آغاز همایش فعالان صنعت گردشگری ایران و عراق در محل هتل پردیسان مشهد گفت: گردشگری ابزار توسعه مناسبات فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایران و عراق است و در این راستا توسعه و تسهیل زیارت بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

علی اصغر شالبافیان افزود: از فرصت برگزاری این همایش نه فقط برای توسعه مناسبات مشترک با خراسان رضوی بلکه برای همه استان‌ها باید استفاده شود.

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی

رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نیز روز پنجشنبه در نشست با اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: با توجه به این که مشهد با یک میلیون و ۳۵۰ هزار نفر جمعیت ساکن در مناطق حاشیه، رتبه نخست کشور را در این زمینه داراست منابع اعتباری اختصاص یافته به حوزه بهداشت و درمان مشهد متناسب با شاخص‌های جمعیتی این کلانشهر نیست.

دکتر حسینعلی شهریاری افزود: منابع مالی حوزه بهداشت و درمان موجود، متناسب با شاخص جمعیت، اتباع کشورهای دیگر و تعداد جمعیت ساکن در مناطق حاشیه شهر مشهد اختصاص نیافته است و باید به این موضوع توجه شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!