استاندار آذربایجان‌شرقی: بسیج به دنبال سالم‌سازی فضای مجازی است


استاندار آذربایجان‌شرقی: بسیج به دنبال سالم‌سازی فضای مجازی است

تبریز - ایرنا - استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: ورود هدفمند و روشمند بسیج به‌عنوان بدنه فعال ملت و نیروی نقش‌آفرین در تمام عرصه‌های حساس انقلاب و کشور به این عرصه، مکمل برنامه‌های سه قوه برای سالم‌سازی و توسعه متوازن فضای مجازی است.

به گزارش شنبه ایرنا، عابدین خرم در پیام تبریکی به مناسبت کسب رتبه برتر کشوری توسط مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان شرقی از حضور قوی در فضای مجازی به عنوان یک امر حیاتی نام برد و افزود: این درجه از اهمیت، اراده ملی برای جبهه‌سازی از نیروهای مومن در ساحت‌های مختلف فناوری و محتوایی را می‌طلبد.

در پیام استاندار آذربایجان شرقی آمده است: خبر درخشش مرکز فضای مجازی بسیج آذربایجان‌ شرقی و برادر بسیجی جناب آقای غلامرضا سیفی در رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال و کسب عنوان برتر بین استان‌های کشور که در سایه تلاش‌های شبانه‌روزی افسران جوان جنگ نرم استان بدست آمده، موجب افتخار و امیدواری است و وظیفه متولیان امر برای بسترسازی توسعه فرهنگ بسیج و حضور موثر بسیجیان در ارتقای سواد رسانه‌ای عموم مردم استان را سنگین‌تر می‌کند.

پیام استاندار آذربایجان شرقی حاکی است: اینجانب ضمن تبریک موفقیت مذکور، دوام توفیقات آن مرکز و سایر فعالان جبهه انقلاب در روشنگری و بصیرت‌افزایی بر بستر فضای مجازی را از درگاه احدیت مسألت می‌دارم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس