نماینده خلخال‌: مدیران اجرایی استان به خلخال و کوثر توجه کنند


نماینده خلخال‌: مدیران اجرایی استان  به خلخال و کوثر توجه کنند

اردبیل_ایرنا_ نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: انتظار از مدیران استان اردبیل توجه بیشتر به این دو شهرستان کم‌برخوردار و کاستن از فاصله آنها با دیگر مناطق استان است.

به گزارش ایرنا، سید غنی نظری روز شنبه در جلسه شورای اداری خلخال افزود: کوتاهی‌های صورت گرفته به این شهرستان‌ها بویژه خلخال در گذشته باید از سوی مدیران اجرایی جبران شود.

وی با اظهار تاسف از تاخیر چند ساله در آغاز پروژه مشارکتی شهرداری خلخال و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در ساخت پردیس سینمایی در این شهر بیان کرد: نبود اعتبار کافی باعث شده تا آغاز عملیات اجرایی این پردیس به سرانجام نرسد، البته به دنبال راهکارهای دیگری در وزارت ارشاد برای تکمیل تاین پروژه هستیم.

نظری در خصوص مصوبات سفر ریاست جمهوری و پروژه‌های نیمه تمام این شهرستان نیز گفت: تکمیل مجتمع‌های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در مراکز بخش شاهرود و بخش خورش رستم در اولویت قرار گرفته و اعتبارات لازم تامین شده است.

او تکمیل و بازگشایی پل ائلرباغی و آسفالت سی متری قدس، مطالبه مهم شهروندان شهر خلخال از مسئولان و نیز از اولویت‌های کاری شهرداری خلخال است و انتظار می‌رود این خواسته به حق مردم تحقق یابد.

نظری در خصوص سایت زباله خلخال نیز با اشاره به وضعیت نامناسب دفع زباله‌ها در مجاورت منطقه مسکونی شهر خلخال و تهدید علیه بهداشت عمومی، خواستار تسریع شهرداری و شورای اسلامی این شهر برای ساماندهی این سایت شد و تاکید کرد که با همکاری اداره کل حفاظت محیط زیست استان، منابع طبیعی و شهرداری این سایت ساماندهی می‌شود.

وی با اشاره به توسعه شهر خلخال و ساماندهی ورودی‌های این شهر گردشگرپذیر اظهارکرد: بلوار شهید سلیمانی تکمیل و در مراحل پایانی است و بلوار ورودی از سمت اردبیل در روستای علی آباد نیز برای شروع و ساخت در مرحله تامین اعتبار واغاز بکار قرار دارد.

خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟