توسعه فوتبال در پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد نیاز به تقویت دارد


توسعه فوتبال در پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد نیاز به تقویت دارد

یزد- ایرنا- رییس هیات فوتبال یزد گفت: وجود پایگاه‌های مقاومت بسیج در تمامی مناطق و محله‌های مختلف این شهرستان فرصتی بسیار خوب و عالی است و با توجه به ظرفیت های موجود، توسعه این رشته نیاز به تقویت دارد.

به گزارش ایرنا، محمد صادق شاکری جمعه‌شب در نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد که به مناسبت هفته بسیج ( ۲۹ آبان تا پنجم آذر ) برگزار شد، افزود: گسترش فوتبال در بین بسیجیان به نشاط و سلامتی در جامعه کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه فوتبال طرفداران زیادی دارد و رونق آن موجب ارتقای فعالیت سایر رشته‌های ورزشی و در کنار آن امور فرهنگی می شود، ادامه داد: هیات فوتبال آماده همکاری با مجموعه بسیج برای برگزاری مسابقه و دوره‌های مختلف آموزشی است.

این پیشکسوت فعال فوتبال یزد اظهار کرد: برگزاری مسابقه در تمامی رده‌های سنی با پیوست فرهنگی ، دوره‌های دانش‌افزایی و زمینه‌سازی برپایی لیگ‌ها در دستور کار هیات فوتبال شهرستان یزد قرار دارد.

شاکری با بیان اینکه تقویت فوتبال و فوتسال در شهرستان ۷۰۰ هزار نفری یزد نقش مهمی در ایجاد نشاط اجتماعی و تامین سلامتی اقشار مختلف مردم دارد، پیگیری آن را خواستار شد.

وی بیان کرد: هیات فوتبال مرکز استان برای انجام برنامه‌های ورزشی و فرهنگی با تعامل و هم‌پوشانی آمادگی همکاری با مجموعه بسیج شهرستان یزد را دارد و باید از تمامی ظرفیت‌ها استفاده شود.

توسعه فوتبال در پایگاه‌های مقاومت بسیج یزد نیاز به تقویت دارد

همچنین مدیر اداره ورزش و جوانان یزد با تبریک هفته بسیج به اهمیت همکاری بخش‌های مختلف برای گسترش ورزش همگانی و قهرمانی در این شهرستان اشاره کرد.

رضا نارگانی افزود: برگزاری مسابقه، دوره‌های آموزشی و فرهنگی، راه‌اندازی لیگ و استعدادیابی با همکاری هیات فوتبال و بسیج پیگیری می شود .

همچنین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مرکزی یزد به ظرفیت‌های خوب این نهاد در مرکز استان در مناطق و محله‌های مختلف اشاره کرد و آمادگی برای همکاری را اعلام کرد.

سرهنگ عباس جوکار به اهمیت همکاری و همفکری مجموعه‌های مختلف برای رونق فوتبال و سایر رشته‌ های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقه در پایگاه‌های مقاومت در رشته های فوتبال و فوتسال و تقویت تیم‌های مختلف برای لیگ و استعدادیابی ضروری است و از آن حمایت می‌شود.

از جمعیت یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفری استان حدود ۷۰۰ هزار نفر در شهرستان یزد سکونت دارند.

این استان ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار بیمه شده و ۳۲۰ هزار بسیجی فعال دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ارزش مایکروسافت معادل ارزش مجموع دو شرکت اپل و تسلا