رضایت خداوند از مسوولان در گرو رضایت مردم است


رضایت خداوند از مسوولان در گرو رضایت مردم است

زاهدان- ایرنا- مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی گفت: راه رسیدن به خدا و کسب رضایتش از میان مردم می‌گذرد در واقع رضایت خداوند از مسوولان در گرو رضایت این مردم است.

به گزارش ایرنا ماموستا عبدالسلام کریمی شامگاه جمعه در نشست جمعی از فرهیختگان و نخبگان اهل سنت سیستان و بلوچستان اظهارداشت: برای فراهم کردن زیرساخت‌ها در هر جایی اعتبار مساوی جواب نمی‌دهد استان سیستان و بلوچستان نیاز به اعتبارات و نگاه ویژه دارد.
وی با اشاره به اینکه ما نیازمند بودجه جهشی برای استان‌های هستیم که نسبت به سایر استان‌های دیگر کمتر توسعه یافته‌اند خاطرنشان کرد: برای پیشرفت باید همیشه در حال فعالیت باشیم این فعالیت‌ها جهاد و خدمت به مردم عبادت است.

مشاور رییس جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی با اشاره به اینکه امام(ره) می‌فرماید این خدمت به مردم یکی از بزرگترین عبادت‌هاست تصریح کرد: نباید مردم را فراموش کرد آنان ولی نعمتان ما هستند و بهترین مسوول کسی است که به مردم خدمت و کمک کند.
وی خاطرنشان کرد: اقوام مختلف و گوناگون در کشور گل‌های گلستان خدادادی هستند و این اختلاف قوم و مذهب مخلوق مصلحت و اراده خداوند است و خیری در این خلقت پروردگار وجود دارد.
ماموستا کریمی هفته وحدت یک هفته نیست بلکه نماد است باید این هفته تسری پیدا کند و تمام عمر ما در زندگی را دربربگیرد اظهارداشت: مسوول در هر شهرستان و استانی یک متخصص در درجه اول و دوم مجتهدی باشد که در کار اجتهاد کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا