استاندار: پیشرفت سیستان و بلوچستان در گرو نگاه توسعه‌ای است


استاندار: پیشرفت سیستان و بلوچستان در گرو نگاه توسعه‌ای است

زاهدان- ایرنا- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پیشرفت همه‌جانبه استان نیازمند تلاش همگانی و جمعی با نگاه توسعه‌ای است و در این زمینه باید از تمام ظرفیت‌ها به صورت کامل بهره‌ ببریم.

به گزارش ایرنا، حسین مدرس خیابانی شامگاه جمعه در آیین تکریم و معارفه معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان اظهارداشت: مجموعه قوای حاکم بر کشور یک مجموعه همگرا به لحاظ خطوط فکری و نظریات اداره حکومت هستند.
وی افزود: معاونت سیاسی اهمیتش بر کسی پوشیده نیست تقریباً می‌توان گفت این معاونت هماهنگ‌کننده بخش های مختلف است یعنی مجموعه همه بخش‌ها و وظایف معاونت‌های دیگر در این معاونت تجمیع می‌شود.
استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: معاونت سیاسی عهده‌دار اداره، کنترل و هدایت فرمانداران است زیرا اگر فرمانداری در شهرستان حرکت کرد بقیه دستگاه‌های اجرایی حرکت می‌کند و اگر فرماندار ایستاد بقیه نیز می‌ایستاند.
وی تصریح کرد: اگر ما اقتصاد، پروژه، عمران، کشاورزی، معدن و مرز می‌خواهیم همه منوط به توسعه حوزه اجتماعی و فرهنگی کشور است در واقع ما یک خانواده سالم، یک فرهنگ انقلابی اسلامی و مردمانی می‌خواهیم که مسیر درست اخلاق را طی کنند.
مدرس خیابانی با اشاره به اینکه توسعه که به بالا بردن مکارم اخلاق کمک نکند توسعه غربی است اظهارداشت: ملاک من در انتصابات جوان انقلابی، مومن و متخصص است که کار جهادی بکند دنبال مدیری بسیجی هستیم مدیری که با همه ظرفیت‌ها به حل مشکلات مردم بپردازد و وارد میدان شود.
وی گفت: در بعضی از شهرستان‌های استان تعداد واحدهای صنعتی به تعداد انگشتان دست نیست و انتظار ما این است که فرمانداران شهرستان‌های مختلف شناسنامه توسعه برای شهرستان‌هایشان داشته باشند.

لازم به ذکر است در این نشست رحمدل بامری به عنوان سرپرست معاونت سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان معرفی و از خدمات ابوذر کوثری معاون سابق قدردانی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403