هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو


هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

اگر دوست دارید درباره روش لیپوست شکم، پهلو یا غبغب اطلاعات بیشتری داشته باشید، با ما در نی‌نی‌بان همراه باشید؛ در این صفحه درباره نحوه انجام این عمل، دستگاه و عوارض آن صحبت کرده‌ایم.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

لیپوست چیست؟

کاویتاسیون اولتراسونیک یا کاویتاسیون اولتراسوند یک روش زیبایی است که برای از بین بردن رسوبات چربی در بدن شما استفاده می شود. این درمان ادعا می کند که به عنوان یک جایگزین موثر و کم تهاجمی برای لیپوساکشن عمل می کند.

مطلب پیشنهادی: عمل لیپوماتیک یا پیکرتراشی چیست؟ تمام مزایا و معایب

دستگاه لیپوست خطر دارد؟

خطرات بسیار کمی در ارتباط با این روش وجود دارد، اما این بدان معنا نیست که هیچ عوارض جانبی وجود ندارد.

کبودی و درد از عوارض جانبی کوتاه مدت شایع هستند و برخی افراد پس از بهبودی این درمان دچار شلی پوست یا فرورفتگی و امواج در پوست خود می شوند.

مطلب پییشنهادی: رفع سلولیت با لیزر در ران، بازو و پهلو

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

عوارض عمل لیپوست چیست؟

لیپئست اولتراسونیک به عنوانعملی بسیار راحت تبلیغ می شود زیرا برگشت پذیری آن حداقل است و عوارض جانبی نادر است. زمان‌برترین بخش فرآیند ممکن است یافتن و مشاوره با یک ارائه‌دهنده مجاز و آموزش دیده باشد که تجربه انجام درمان را دارد.

عوارض جانبی کاویتاسیون اولتراسونیک

کاویتاسیون اولتراسونیک یک درمان کم خطر برای اکثر افراد در نظر گرفته می شود. عوارض جانبی رایج عبارتند از:

قرمزی کبودی سردرد

در برخی موارد، پوست پس از تجزیه شدن چربی را به طور یکنواخت جذب نمی کند. توده ها، برجستگی ها و دره ها روی پوست شما می توانند پس از درمان کاویتاسیون اولتراسونیک ظاهر شوند. این بدشکلی‌های پوستی ممکن است با درمان های بعدی برطرف شود.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

مراقبت‌های بعد از لیپوست

پس از کاویتاسیون اولتراسونیک، باید بتوانید بایستید و خودتان را به خانه برسانید. درد و کبودی معمولاً کم است. به شما آموزش داده می شود که پس از انجام این عمل تا حد امکان هیدراته کنید تا به بدن کمک کنید تا سلول های چربی را از طریق سیستم لنفاوی خود شستشو دهد. اما انتظار نداشته باشید که فوراً نتایج را ببینید. بلافاصله پس از قرار ملاقات، ممکن است بدن شما پف کرده یا متورم شود. زمان می برد تا بدن شما تجزیه شود و سلول های چربی خارج شده را حل کند.

اثر لیپوست را چقدر بعد می‌بینیم؟

همچنین ممکن است برای مشاهده نتایج قابل مشاهده به درمان های مکرر نیاز داشته باشید. اکثر کاندیدهای این درمان نتیجه نهایی خود را در عرض 6 تا 12 هفته می بینند. به طور متوسط، درمان برای نتایج قابل مشاهده نیاز به 1 تا 3 ویزیت دارد. نتایج این درمان تا زمانی که رژیم غذایی سالم داشته باشید و ورزش کنید دائمی است. اگر سبک زندگی کم تحرکی دارید، رسوبات چربی ممکن است به مناطقی که درمان شده اند بازگردند.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟

کاویتاسیون اولتراسونیک عموماً هزینه کمتری نسبت به لیپوساکشن سنتی دارد. هزینه ها بسته به ناحیه ای که تحت درمان قرار می گیرید و اینکه آیا به جلسات درمانی مکرر نیاز دارید متفاوت است، اما میانگین آن در حدود 8 تا 20 میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی: فولیکول‌ برای کاشت ابرو، از کدام ناحیه برداشته میشود؟

لیپوست چقدر اثر دارد؟

این درمان از نظر اثربخشی متفاوت است و برای داشتن درک روشنی از نحوه عملکرد آن به آزمایش‌های بالینی بیشتری نیاز است.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

عمل لیپوست چگونه انجام می‌شود؟

کاویتاسیون اولتراسونیک که به آن لیپولیز اولتراسونیک نیز می گویند، یک درمان کانتورینگ بدن است که برای از بین بردن رسوبات چربی زیر پوست شما استفاده می شود. همچنین می توان به آن با نام های تجاری مانند Liponix یا Ultrashape اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی: بهترین کلینیک تخصصی کاشت مو طبیعی در تهران

این روش جایگزین ایمن تری برای گزینه های جراحی مانند لیپوساکشن است. این درمان از امواج رادیویی اولتراسونیک برای شکستن سلول‌های چربی استفاده می‌کند که سپس توسط سیستم لنفاوی شما جذب بدن می‌شود. کاویتاسیون اولتراسونیک با سایر روش های درمانی مشابه مانند لیپوساکشن اولتراسوند متفاوت است، زیرا نیازی به برش ندارد. این بدان معنی است که بهبودی آسان تر است. همچنین به این معنی است که نتایج ممکن است کمتر قابل توجه باشد.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

چه کسی می‌توانند عمل لیپوست را انجام دهند؟

سلامت عمومی خوبی دارد سیگار نمی کشد انتظارات واقع بینانه دارد در حال حاضر7-8 کیلوگرم از وزن هدف است

کاویتاسیون اولتراسونیک به منظور هدف قرار دادن مناطق کوچک چربی و کمک به کانتور کردن بدن شما است. این یک درمان برای افرادی نیست که سعی در کاهش وزن زیادی دارند.

مطلب پیشنهادی: تزریق چربی به صورت، دانستنی‌های مفید برای خانم‌ها

هنوز حکمی در مورد چگونگی عملکرد کاویتاسیون اولتراسوند وجود ندارد. شواهد امیدوارکننده‌ای وجود دارد که نشان می‌دهد این یک درمان کانتورینگ بدن موثر است. اگر این روش درمانی را برای خود در نظر می گیرید، به خواندن ادامه دهید تا همه چیزهایی را که باید در مورد هزینه ها، عوارض جانبی، روش، زمان بهبودی و موارد دیگر بدانید، بدانید.

هزینه لیپوست پهلو و شکم

کاویتاسیون اولتراسونیک یک عمل زیبایی انتخابی در نظر گرفته می شود. این بدان معناست که شما باید هزینه درمان و همچنین هزینه های مربوطه را کاملاً از جیب خود بپردازید. بیمه معمولاً کانتورینگ بدن را که شامل کاویتاسیون اولتراسوند می‌شود، پوشش نمی‌دهد.

مطلب پیشنهادی: هزینه پیکرتراشی در سال ۱۴۰۰

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

هزینه متوسط عمل لیپوست ​​می تواند بسیار متفاوت باشد و به موارد زیر بستگی دارد:

از کدام دستگاه برای درمان استفاده می شود سطح تجربه ارائه دهنده شما چه مناطقی را می‌خواهید هدف قرار دهید هزینه متوسط ​​درمان غیر جراحی حذف چربی 30 میلیون تومان است.

مطلب پیشنهادی: هایفوتراپی صورت، جوانسازی پوست در یک جلسه

هزینه های اضافی زیادی برای این درمان به جز هزینه ارائه دهنده شما وجود ندارد. به طور معمول نیازی به بیهوشی نیست. کاویتاسیون اولتراسونیک تا حدودی برای بسیاری از افراد جذاب است زیرا زمان بهبودی حداقل است.

این درمان به عنوان "روش استراحت ناهار" تبلیغ می شود، به این معنی که قرار ملاقات شما معمولا در کمتر از یک ساعت تکمیل می شود. شما می توانید بلافاصله پس از آن رانندگی کنید، و حتی می توانید پس از انجام آن مستقیماً به محل کار خود بازگردید.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

مناطق هدف برای لیپوست

برخی از مطالعات منبع معتبر نشان می دهد که این درمان در کاهش چربی در نقاط "فیبروتیک" بدن شما، که شامل ناحیه پشت و قفسه سینه است، موثرتر است.

کاویتاسیون اولتراسونیک نیز اغلب در موارد زیر انجام می شود:

شکم باسن صورت گردن بازوهای بالایی نواحی ران

مطلب پیشنهادی: جراحی زیبایی شکم یا مونس پلاستی چیست؟

چطور برای عمل لیپوست آماده شویم؟


برای آماده شدن جهل جراحی لیپوست، اطمینان حاصل کنید که موارد زیر را قبل از قرار ملاقات خود به جراح خود گفته‌اید

هر شرایط پزشکی که دارید هر مکمل گیاهی که مصرف می کنید هر دارویی که برای شما تجویز شده است حداقل 48 ساعت قبل از قرار ملاقات از نوشیدن الکل خودداری کنید. همچنین ممکن است به شما توصیه شود از داروهای ضدالتهابی غیراستروئیدی (NSAIDs)، مانند ایبوپروفن، در 2 هفته منتهی به عمل خودداری کنید. قبل و بعد از درمان مقدار زیادی آب بنوشید تا بدن شما بتواند رسوبات چربی را به سرعت دفع کند.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

در طول جلسه لیپوست چه اتفاقی می افتد؟

روش کاویتاسیون اولتراسونیک بسیار ساده است. در روز ملاقات، پزشک ممکن است از شما بخواهد که لباس خود را در خلوت درآورید و لباس کاغذی بپوشید، بسته به ناحیه ای از بدن که تحت درمان هستید.

پزشک شما ممکن است ناحیه درمان شما را با استفاده از الکل استریل کند. با استفاده از یک دستگاه سونوگرافی دستی، آنها به آرامی از ناحیه مورد نظر بدن شما عبور می کنند. ممکن است در حین عمل احساس گرما کنید و صدای وزوز را از دستگاه اولتراسوند بشنوید. درمان معمولا بین 40 دقیقه تا یک ساعت طول می کشد.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

اساس کار دستگاه لیپوست علمی است؟

کاویتاسیون اولتراسونیک به فناوری اولتراسوند برای تجزیه سلول های چربی متکی است. امواج اولتراسوند به اعماق لایه های پوست شما فرستاده می شود و باعث ایجاد لرزش مخرب می شود. سلول های چربی سپس از یکدیگر جدا می شوند و از لایه های پوستی شما جدا می شوند. پس از چند روز، سلول های چربی توسط سیستم لنفاوی شما جذب شده و به عنوان مواد زائد از بدن شما تخلیه می شود.

مطلب پیشنهادی: زاویه سازی صورت دائمی، مزایا و معایب‌اش چیست؟

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

روند چند تحقیق علمی درباره لیپوست

تشخیص اینکه این درمان چقدر موثر است دشوار است، اما تحقیقات اخیر امیدوارکننده است. یک مطالعه کوچک در سال 2019، اثربخشی کاویتاسیون اولتراسونیک را برای 50 زن که از نظر پزشکی دارای اضافه وزن بودند، آزمایش کرد. نیمی از زنان به سادگی از یک رژیم کم کالری پیروی کردند، در حالی که نیمی دیگر از رژیم غذایی کم کالری با فرکانس رادیویی و روش های سونوگرافی بدن استفاده کردند.

مطلب پیشنهادی: لاغری با دستگاه اگزیمیا

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

پس از 5 هفته، زنانی که کاویتاسیون اولتراسونیک داده شده بودند، کاهش توده چربی بدن را نشان دادند. جالب اینجاست که آنها وزن بیشتری نسبت به گروه دیگر از دست ندادند - آنها به سادگی چربی بدن را از دست دادند.

مطلب پیشنهادی: بهترین دکتر پیکرتراشی در تهران

مطالعه کوچک دیگری که خیلی زودتر در سال 2007 انجام شد، روی 30 نفر انجام شد که همگی تحت درمان کانتورینگ بدن با کاویتاسیون اولتراسونیک قرار گرفتند. همه شرکت‌کنندگان پس از سه درمان شاهد کاهش توده چربی بدن بودند. در پایان مطالعه، ناحیه چربی بدن تحت درمان یک تا سه سانتی‌متر کاهش یافت. این مطالعه همچنین نشان داد که شرکت کنندگان در مطالعه وزن کم نکردند - آنها فقط چربی را از دست دادند.

هزینه عمل لیپوست چقدر است؟ لیپوست شکم و پهلو

بهترین دکتر برای انجام لیپوست

بهتر است عمل لیپوست را نزد پزشکان متخصص جراحی زیبایی یا پلاستیک انجام دهید؛ برای این منظور سری به کلینیک پوست، مو و زیبایی نی‌نی‌بان بزنید؛ اینجا کلی پزشک خبره در این زمینه وجود دارند که به شما کمک کنند.

مطالب پیشنهادی:

بهترین جراح بینی در تهران بوتاکس صورت؛ کاربردها و قیمت آن فیلر زیر چشم چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی