تجلیل از بسیجیان پیشکسوت در طرح ملی سه شنبه های تکریم 


تجلیل از بسیجیان پیشکسوت در طرح ملی سه شنبه های تکریم 

رضا صدیقی مهنی گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم از 2 بسیجی پیشکسوت تجلیل شد.

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: یکی از برنامه های کانون حضرت علی اکبر (ع) در هفته بسیج، تجلیل از مادر شهید ارژنگ نیا بود که در قالب طرح شکوه مادری انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت افزود: این برنامه در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم، به پاس ایثار، از خود گذشتگی و صبر و نیز با هدف تجلیل از مقام این مادر شهید اجرا شد.


وی بیان کرد: همچنین به مناسبت هفته بسیج و در راستای طرح ملی سه شنبه های تکریم از ۲ بسیجی پیشکسوت تجلیل شد.


صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسبج، برگزاری نشست بصیرتی با حضور هیئت امنای مسجد، اعضای کانون حضرت علی اکبر (ع) و پایگاه مقاومت بسیج بود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت ادامه داد: علاوه بر این نیز به مناسبت بزرگداشت این هفته، طرح کمک مومنانه اجرا شد.


وی اظهار کرد: در راستای اجرای این طرح تعداد ۵ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۴۰۰ هزار تومان شامل مایحتاج ضروری خانواده های نیازمند تهیه شده و در بین آنها توزیع شد.


صدیقی مهنی اضافه کرد: یکی دیگر از برنامه های هفته بسیج، حضور در گلزار شهدا و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان بود که با همراهی بچه مسجدی های عضو کانون انجام شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) جیرفت عنوان کرد: این برنامه با هدف تجدید بیعت اعضای کانون با آرمان های شهدا اجرا شد.


وی در خاتمه یادآور شد: در آستانه هفته بسیج با همکاری و همراهی بچه مسجدی های عضو کانون و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج، مسجد و فضای کانون متناسب با این مناسبت فضاسازی شد.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید