402 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در هفته بسیج راه اندازی شد


402 صندوق قرض الحسنه اشتغالزا در هفته بسیج راه اندازی شد

قزوین - ایرنا- رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در هفته بسیج 402 صندوق قرض الحسنه و 150 تعاونی اشتغالزا به صورت کاملا مردمی در سطح کشور راه اندازی شده که یک اقدام موثر برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش ایرنا، سردار محمد زهرایی روز شنبه در آیین افتتاح صندوق های قرض الحسنه و تعاونی اشتغالزا که در روستای آقابابای شهرستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت:در جبهه مقاومت، فرزندان امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب در مقابل کشورهای استکباری و بیگانه ایستادگی کرده و در دوران های مختلف و در ماموریت های گوناگون به پیروزی های متعددی رسیده اند.
وی افزود: امروزه سربازان جنگ اقتصادی و جنگ نرم برای رسیدن به تحول اقتصادی با همان پشت کار و ولایت‌مداری سربازان جنگ سخت وارد عمل شده و حماسه آفرینی می کنند.
این مسول گفت: هم اکنون ۴۲ هزار گروه جهادی با حضور ۸۰۰ هزار جهادگر نسل گام دوم انقلاب در سراسر کشور خدمت رسانی کرده و در جنگ اقتصادی شرکت می کنند.
سردار زهرایی اضافه کرد: ماهیت رویارویی جنگ با استکبار، روزگاری سخت و نظامی بود ولی امروز به کمپین فشار حداکثری اقتصادی و فرهنگی تبدیل شده و به جنگ اراده و باور ملت ایران رسیده است.
وی اظهار داشت: جوانان گام دوم انقلاب اسلامی مانند پدران، اساتید و بزرگان خود با اراده بزرگ و اسلامی باز هم پوزه استکبار را به خاک مذلت می کشانند.
این مسوول با بیان اینکه انقلاب اسلامی تفاوت های بسیاری با حکومت های دنیا دارد، گفت: یکی از مهم‌ترین مولفه های انقلاب اسلامی، حضور مردم در زیر سایه ولایت فقیه بوده که یک حکومت مردم سالار دینی را به وجود آورده و مقبولیت، مشروعیت و کارآمدی نظام با مردم است.
سردار زهرایی افزود: مولفه های جنگ اقتصادی با جنگ نظامی متفاوت است و مسوولان وظیفه دارند با تمام توان، پشتیبان سربازان جنگ اقتصادی باشند و از صندوق های قرض الحسنه و کارآفرینان با تمام وجود حمایت کنند.
وی اضافه کرد: اعتماد به مردم و تسهیل سازی ۲ عملکردی است که می تواند مشکلات را کاهش دهد و بسیج این مهم را به خوبی انجام می دهد و به عنوان یک سازمان تسهیلگر اقدامات لازم را انجام خواهد داد.
این مسوول اظهار داشت: در دفاع مقدس نوین و جنگ اقتصادی هم باید مردم و مسوولان با تمام توان ورود کرده و چرخه اقتصادی این کشور را با سرعت بیشتری به حرکت درآورند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبای من