امام جمعه سرپل‌ذهاب: بسیج یادگار امام برای تمام دوران‌ها است


امام جمعه سرپل‌ذهاب: بسیج یادگار امام برای تمام دوران‌ها است

قصرشیرین - ایرنا - امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: بسیج یادگار ارزشمند امام راحل برای تمام دوران‌هاست و برای مقاطع مختلف دفاع از انقلاب اسلامی و همه زمان‌ها کاربرد دارد.

حجت الاسلام جواد فاطمی نسب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با گرامیداشت هفته بسیج افزود: بسیج یک ظرفیت بزرگ در کشور است که در میدان‌های مختلف ورود کرده و در پیشبرد برنامه‌ها به کمک دولت‌ها می‌آید تا کارها با بهترین شکل انجام گیرد.

وی اظهار داشت: بسیج در بهبوهه هشت سال دفاع مقدس به دستور امام راحل تشکیل شد و مردم استقبال خوبی از آن کرده و به سمت جبهه های حق علیه باطل رفتند که در این عرصه، رشادت‌های بسیجیان بر کسی پوشیده نیست.

امام جمعه سرپل ذهاب تاکید کرد: بسیج در دوران پس از جنگ تحمیلی وارد میدان سازندگی شد و این سازندگی و محرومیت زدایی در نقاط مختلف کشور همچنان تداوم دارد و بسیج در این عرصه نیز بسیار موفق عمل کرده است.

حجت الاسلام فاطمی نسب ادامه داد: بسیج در میدان مقابله با ویروس منحوس کرونا هم بسیار موفق عمل کرد و با طرح سلامت محور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به کمک وزارت بهداشت و درمان آمد و توانست نقش مهم خود را در کنترل و کرونا ایفا کند.

او اضافه کرد: گوش بسیج به حرف رهبر انقلاب است و در ولایتمداری و گوش به فرمان ولایت بودن نظیر ندارد و تا زمانی که کشور دارای پشتوانه ی مردمی و تفکر و روحیه ی والای بسیج است دشمن هیچ غلطی نمی‌کند.

۲۹ آبان تا پنجم آذر هر سال هفته بسیج نامگذاری شده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت