٩5٠ میلیون ریال اقلام امدادی و غذایی بین زلزله‌زدگان ایرانشهرتوزیع شد


٩5٠ میلیون ریال اقلام امدادی و غذایی بین زلزله‌زدگان ایرانشهرتوزیع شد

زاهدان- ایرنا- رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: اقلام امدادی و غذایی بین زلزله زدگان مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و روستاهای توابع به ارزش ٩5٠ میلیون ریال توزیع شد.

محمدرضا کرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سبدغذایی شامل برنج، آب معدنی و پتو از جمله اقلامی بود که بین آسیب دیدگان زلزله روستاهای مسجد حضرت ابوالفضل (ع) ،گیگان، شاشکان و شندگونان توزیع شد.

وی ارزش ریالی اقلام توزیع شده را بالغ بر ٩۵٠ میلیون ریال ذکرکرد و گفت: اکیپ های جمعیت هلال احمر ایرانشهر همچنان در منطقه برای کمک به آسیب دیدگان حضور دارند.

رییس جمعیت هلال احمر ایرانشهر گفت: سوم آذر زلزله ای به بزرگی ۵.۱ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۱ و ۱۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه بامداد حوالی مسجد حضرت ابوالفضل(ع) را لرزاند.

وی افزود: این زمین لرزه در ۲۷ کیلومتری مسجد ابوالفضل(ع)، ۶۵ کیلومتری محمد آباد ریگان،۷۴ کیلومتری گلمورتی،۲۰۹ کیلومتری زاهدان و ۳۲۲ کیلومتری بندرعباس رخ داد.

روستای مسجد ابوالفضل از توابع بخش بزمان ایرانشهر در ۱۰۶ کیلومتری محور ریگان به بزمان قرار دارد. بخش بزمان از توابع شهرستان ایرانشهر در ۱۰۰ کیلومتری مرکز این شهرستان و در جنوب غرب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا