کمیک بوک ام‌باپه منتشر شد / مقصد نهایی کیلین در کتابش: مادرید!


کمیک بوک ام‌باپه منتشر شد / مقصد نهایی کیلین در کتابش: مادرید!

ستاره جوان فوتبال فرانسه یک کتاب کمیک از زندگی خود منتشر کرده است.

به گزارش ورزش سه، کیلیان امباپه ستاره باشگاه پاری سن ژرمن که رشدی چشمگیر در سال های اخیر داشت و اوج آن قهرمانی در جام جهانی 2018 بود، یک کتاب کمیک منتشر کرده که در آن زندگی خود را برای الهام بخشی به جوانانی که می خواهند مثل او شوند، مستند کرده است.

"Je m'appelle Kylian" عنوان کتاب "اسم من کیلیان است" به زبان فرانسه است. این کتاب توسط فارو طراحی شده است و داستان زندگی ملی پوش فرانسوی را روایت می کند. شخصیت های اصلی در تمام مراحل زندگی امباپه، از پدر و مادرش فایزا و ویلفرد گرفته تا ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، در کتاب حضور دارند.

این کمیک داستان یک پسر 14 ساله (امباپه) را روایت می کند که از زمین تمرین والدبباس رئال مادرید بازدید می کند و به رویای خود یعنی دیدار با قهرمانانش، کریستیانو رونالدو و زین الدین زیدان می رسد. همانطور که اتفاق افتاد، داستان با پرواز امباپه به فرانسه و کنجکاوی در مورد باشگاهی اسپانیایی ادامه می یاد. حتی در این بخش از داستان، بذرهای پیوستن کیلیان به رئال هم کاشته شد، چیزی که به نظر می رسد در نهایت در دنیای واقعی اتفاق خواهد افتاد.

کمیک بوک ام‌باپه منتشر شد / مقصد نهایی کیلین در کتابش: مادرید!

امباپه پس از درخشش در موناکو، مورد علاقه پی اس جی و رئال مادرید قرار گرفت. کتاب مصور فارو سپس موضع وادیم واسیلیف، معاون موناکو را به یاد می‌آورد که توضیح می‌دهد پیشنهاد PSG برای رد کردن اصلا خوب نبود و اغوا کننده بود! مطابق با متن کلی کتاب، نقل شده است که یک وکیل از باشگاه پاری سن ژرمن به امباپه و مادرش گفته است که این بازیکن قبل از اضافه شدن مبلغ، 18 میلیون یورو به دست خواهد آورد و این چیزی برای تامل باقی نمی گذارد. از اینجا داستان وارد جاهای جذاب تر شده و دوران ملی و موفقیت هایش شروع می شود...

در سرتاسر «Je m'appelle Kylian»، تأکید واضحی بر درس‌هایی است که والدین امباپه می‌خواستند در طول زندگی‌اش به او بیاموزند، تا خوانندگان جوان نیز بتوانند از آنها بیاموزند. جدای از آداب عمومی، امباپه جوان در کتاب کمیک در مورد احترام، آموزش و سایر ارزش‌های عمومی آموزش داده می‌شود تا رویکرد او به زندگی بهتر شود. فارو امیدوار است که با درک و تصویر کردن تمام رویدادهای زندگی امباپه، خوانندگان بتوانند مسیری را که این ملی پوش فرانسوی را به اوج شهرت رسانده است، درک کنند.

کمیک بوک ام‌باپه منتشر شد / مقصد نهایی کیلین در کتابش: مادرید!

کمیک بوک ام‌باپه منتشر شد / مقصد نهایی کیلین در کتابش: مادرید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا