بوشهر برای تبدیل شدن به قطب قایقرانی بادبانی نیازمند حمایت است


بوشهر برای تبدیل شدن به قطب قایقرانی بادبانی نیازمند حمایت است

بوشهر-ایرنا- رئیس هیات قایقرانی استان بوشهر گفت: این استان برای تبدیل شدن به قطب رشته قایقرانی بادبانی در جنوب کشور، نیازمند حمایت است.

مهدی زارعی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه چندی پیش امتیاز راه‌اندازی نخستین باشگاه قایق بادبانی در جنوب کشور به استان بوشهر واگذار شد، باید توسعه زیرساخت‌های این رشته مورد توجه قرار گیرد.

وی بیان کرد: هیات قایقرانی آمادگی دارد تا در صورت موافقت شهرداری نسبت به معرفی سرمایه‌گذار برای احداث اسکله قایق بادبانی در جوار فانوس دریایی (پروژه نیمه‌تمام) بوشهر اقدام کند.

زارعی ادامه داد: شهرداری بوشهر در مدیریت جدید نگاهی ویژه به حوزه ورزش دارد که این رویکرد نویدبخش توسعه فعالیت‌های هیات قایقرانی است.

وی گفت: در این راستا سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بوشهر باید در تداوم نگاه حمایتی خود نسبت به برگزاری مسابقات قایقرانی کمک کند.

زارعی ادامه داد: شهرداری بوشهر نیز با بررسی مسائل ترافیکی نسبت به بازگشایی گذر دسترسی به سایت قایقرانی واقع در گذر امام علی همکاری لازم را انجام دهد.

وی بیان کرد: اکنون با توجه به نبود دوربرگردان در گذر امام علی، مسیر دسترسی قایقرانان به سایت چندین کیلومتر طولانی‌تر شده که انتظار است نسبت به ساماندهی آن اقدام شود.

زارعی افزود: برگزاری مسابقات کایت بردینگ قهرمانی کشور در بوشهر ابتدا برای ۱۵ تا ۲۰ آبان پیش بینی شده بود که با تاخیر صورت گرفته به دلیل شرایط نامساعد دریایی به پنج آذر موکول شد که با تداوم شرایط نامساعد دریایی به طور مجدد به تعویق افتاده است.

وی عنوان کرد: برای این دوره از رقابت‎‌ها که حکم انتخابی تیم ملی نیز دارد تاکنون ۱۵۰ ورزشکار از ۱۱ استان کشور اعلام آمادگی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی