پدر راز و جرگلانی قاتل پسر 16 ساله خود شد


پدر راز و جرگلانی قاتل پسر 16 ساله خود شد

فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان گفت: پدری که به دلیل عدم توانایی کنترل خشم در جریان اختلاف خانوادگی پسر 16 ساله‌اش را به قتل رساند، دستگیر شد.

سرهنگ عبدالله صادقی، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اینکه عدم توانایی در کنترل خشم موجب قتل یکی دیگر از شهروندان استان شد، اظهار کرد: حوالی ساعت ۲۱ شب گذشته و در پی اعلام یک مورد نزاع و درگیری خانوادگی منجر به قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ بلافاصله مأموران انتظامی در محل حاضر شدند.
وی افزود: بررسی مأموران حاضر درصحنه حاکی از آن بود که پدر خانواده به مواد مخدر نیز اعتیاد دارد و طی درگیری با همسر و پسر ۱۶ ساله‌اش و با توجه به عدم توانایی در کنترل خشم با استفاده از چاقو آن‌ها را مصدوم کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان رازوجرگلان با اشاره به اینکه در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شده که این پدر و پسر سابقه درگیری در روزهای گذشته را داشته‌اند، بیان کرد: بلافاصله مصدومان توسط اورژانس به درمانگاه منتقل شدند که متأسفانه پسر ۱۶ ساله با توجه به‌شدت جراحات وارده فوت کرد.
صادقی با اشاره به اینکه متهم به قتل هم‌اکنون در بازداشت به سر می‌برد، تصریح کرد: تحقیقات بیشتر در زمینه این پرونده توسط مأموران پلیس آگاهی ادامه دارد.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دشمن دائماً در حال توطئه است و از روش‌ های مختلف جاسوسی و نفوذ استفاده می‌ کند