مرگ دلخراش دو سرنشین تیبا در میان شعله‌های آتش در ابهر


مرگ دلخراش دو سرنشین تیبا در میان شعله‌های آتش در ابهر

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابهر گفت: در پی برخورد تیبا با خاور، دو سرنشین تیبا قربانی شعله‌های آتش شدند.

ابراهیم کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه ‎برخورد تیبا با خاور در ابهر که منجر به فوت دلخراش دو نفر از هموطنان‌مان شد، اظهار کرد: این حادثه در کیلومتر ۱۰۳ لاین شمالی اتوبان زنجان به قزوین و نزدیک پایگاه امداد و نجات جاده‌ای ابهر رخ داد.

وی با بیان اینکه طی این‌ حادثه راننده خودرو تیبا از پشت با خاور با بار پوشک بچه برخورد کرده که همین برخورد سبب آتش‌سوزی خودروی تیبا می‌شود، ادامه داد: با توجه به اینکه بار خودرو خاور پوشک بچه بوده که به علت پنبه بودن قابلیت آتش‌سوزی بالایی دارند، شعله‌های آتش زبانه کشیده و متاسفانه سرنشین‌های تیبا به دلیل گیر کردن در خودرو سوخته و فوت می‌کنند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر ابهر با یادآوری اینکه در این حادثه اطفای حریق توسط آتش‌نشان ابهر انجام و اجساد توسط تیم امداد و نجات هلال‌احمر رهاسازی و تحویل مراجع قانونی شد، تصریح کرد: به علت سطح بالای سوختگی سرنشینان تیبا مجهول‌الهویه هستند.

این مسئول با اشاره به اینکه یکی از سختی‌های کار امدادگران هلال‌احمر دیدن چنین صحنه‌های دلخراشی است که موجب تضعیف روحیه آنان می‌شود، خاطرنشان کرد: کشور ما از کشورهایی است که دارای بالاترین حوادث جاده‌ای است، به همین خاطر در این‌ حوزه کماکان نیازمند فرهنگ‌سازی هستیم.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403