بصورت قانونی پیگیر مطالبات کشاورزان هستیم


بصورت قانونی پیگیر مطالبات کشاورزان هستیم

اصفهان- ایرنا - عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان گفت: تجمع اعتراضی روز گذشته در اصفهان هیچ ارتباط با جامعه کشاورزان ندارد و کشاورزان بصورت قانونی پیگیر مطالبات به حق خود هستند.

حسین وحیدا روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سوء استفاده از مطالبات بحق کشاورزان و دادخواهی این صنف ارتباطی به جامعه کشاورزان ندارد و ما به صراحت در روزهای گذشته اعلام کردیم تجمعی در روز جمعه مصادف با پنج آذر نخواهیم داشت.
وی بیان داشت: در پی توافق با مسئولان استان مقرر شده است که یک فرصت سه ماهه برای تحقق مطالبات کشاورزان داده شود.
عضو هیات مدیره نظام صنفی کشاورزان اصفهان با بیان اینکه صنف کشاورزی هیچ گونه فراخوانی مبنی بر تجمع مردم و کشاورزان در پنج آذر منتشر نکرده است، افزود: برای رسیدن به توافق با مسوولان استان ۱۰ روز مذاکره کردیم و کشاورزان بار دیگر منتظر تحقق وعده مسوولان هستند و ما اجازه سوء استفاده از مطالبات کشاورزان را نخواهیم داد.
وی بیان داشت: اجرای مصوبات شورای عالی آب، شورای هماهنگی زاینده رود و شورای تامین استان که سالهاست به تعویق افتاده اولین خواسته کشاورزان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، تجمع کشاورزان اصفهان پس از ۱۷ روز در بستر خشک زاینده‌رود سوم آذر امسال با توافق صورت گرفته با مسوولان پایان یافت و مطالبات آنها مورد پیگیری قرار گرفت اما با وجودیکه صنف کشاورزی بطور رسمی اعلام کرد که برای جمعه پنجم آذر دعوت به تجمع دوباره صورت نگرفته است تعدادی از افراد دیروز در بستر زاینده رود حضور یافتند که منجر به سوء استفاده هایی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام